/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
PUCH MONZA JYVEL 4G
Fra : 127tage
Vist : 1092 gange
100 point
Dato : 12-02-06 15:12

hejsa. jeg er ved at kikke på en monza juvel... men og skal have tjekket stel nr. på den. har fået nogle tal men skal der ikke også være et bokstav i ???

kan man godt få knallert forsikret en monza der er importeret ? som man f.eks. har købt på ebay.de

på forhånd tak

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 12-02-06 15:26

Jeg vil mene at der skal betales en form for afgift eller told (alt efter værdien) og at du må have de originale papirer samt en købs kontrakt -så skulle det være ok.Men du kan jo prøve at ringe til dit lokale politi kontor og hører der ,,

mvh sverola

Accepteret svar
Fra : ronnib

Modtaget 100 point
Dato : 12-02-06 21:13

Jo der skal være et eller to bogstaver i stelnummeret. Du kan godt få den forsikret uden de store problemer, du skal bare have købskontrakt på den. Der er ikk nogen afgift eller told på den. (Har selv puch monza juvel)

Kommentar
Fra : 127tage

Dato : 12-02-06 21:19

okay... de vil sige at sælger og mig skal bare udfærdige en købskontrakt hvor der stå at den ikke er stjålet ovs. det er jo meget intressant at vide for har også kikket på kreidlere fra tyskland "mums" og var lidt i tvivel om de kunne forsikres herhjemme. da det jo er det rareste hvis uheldet skulle være ude

Kommentar
Fra : 127tage

Dato : 12-02-06 21:19

okay... de vil sige at sælger og mig skal bare udfærdige en købskontrakt hvor der stå at den ikke er stjålet ovs. det er jo meget intressant at vide for har også kikket på kreidlere fra tyskland "mums" og var lidt i tvivel om de kunne forsikres herhjemme. da det jo er det rareste hvis uheldet skulle være ude

Godkendelse af svar
Fra : 127tage

Dato : 28-01-07 15:32

Tak for svaret ronnib.