/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Omgående delete af min profil!
Fra : SimpleSimon
Vist : 682 gange
50 point
Dato : 12-02-06 12:10

Kære KanDu.dk

Please delete mig totalt hurtigst muligt!

Det er af extrem betydning for min karriere - + en hel masse andet!

Har dummet mig enormt!

Undskyld!!!

Please help me!

Mvh.
SimpleSimon

Kommentar
Fra : SimpleSimon

Dato : 12-02-06 12:12

Kommentarer uønskede!

Ikke af uvenlighed - men af tvingende nødvendighed!

Bedste hilsner til alle jer intelligente og vidensøgende "nørter".

SimpleSimon

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 12-02-06 12:15

Skal du have held med dit ønske, må du kontakte Kandu direkte her; service@kandu.dk

Gert

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-06 12:19

Hvis du derimod har problemer med din konto eller lignende, så kan vi kontaktes på denne adresse. service@kandu.dk

Med venlig hilsen

Teamet bag kandu.dk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-02-06 12:22

SimpleSimon

Du bliver da ikke slettet fra kandu ved at oprette den ene tråd efter den anden.

Du skaber på denne måde opmærksomhed om din egen profil.

Kommentar
Fra : postkort

Dato : 12-02-06 12:36

Du har pt. 10 kommentarer, de fleste af dem, måske alle, handler om udmeldelse. Du har skrevet et enkelt tip.

Undlader du at bruge din profil, vil de færreste huske profilen om 14 dage

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-02-06 12:48

af ekstrem betydning for din karriere.
Har aldrig hørt noget så dumt.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 12-02-06 13:03

Nåja, sådan kan man også skabe blæst om sin egen person!

Kommentar
Fra : postkort

Dato : 12-02-06 13:10

Du kan starte med at slette billede i din profil, når det er så vigtigt at fjerne alle spor.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-06 13:12

Men du kan lave din mailadressse om til en ny hotmail adresse - så får du ikke post længere.
Du kan lave din adgangskode om, så ingen kan logge på i dit navn.
Du kan blakliste alle (dog een af gangen)

Ps. Det kunne jo være en anden profil som er problemet.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-02-06 14:07

Når SimpleSimon her skriver
Citat
Fra : SimpleSimon
Dato : 12-02-06 12:12

--------------------------------------------------------------------------------

Bedste hilsner til alle jer intelligente og vidensøgende "nørter".

SimpleSimon

http://www.kandu.dk/spg82980.aspx#913729

og her

Citat
SimpleSimon Vist : 122 gange
100 point
Dato : 11-02-06 14:01

--------------------------------------------------------------------------------
Er skuffet over det intellektuelle og problemstillings-løsende niveau - alt for meget folketro - for lidt videnskabelig, pragmatisk eller på anden måde dokumenteret viden!

Please slet mig så hurtigt som muligt!

Opfatter sitet som en opreklameret "chat"-side! - med "er du til noget - hvad er din IQ - hvor lang er din penis i udrullet tilstand?" - øv - øv - øv!

Mvh.
SimpleSimon

http://www.kandu.dk/Spg82923.aspx

To citater, som måske er lidt modsigende.

Hvis det var et problem at ha' en profil herinde, så havde du næppe opretter 3 tråde der pt. er blevet åbnet ca. 350 gange, men simpelthen skrevet til kandu's administration og forelagt dem dit problem allerede efter den første tråd du oprettede, og undladt at oprette de seneste to tråde.

Så det er lidt svært at tage dig alvorlig, med den focus du sætter på dig selv.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-02-06 14:39

Jeg er sikker på , at SimpleSimon finder en løsning af sit problem......

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-06 14:43

KISS ...................oversat: "Keep It Simple Simon" - tidligere betød det vist noget andet.

Ps. Jeg forstår godt at du er træt af alle os halvidioter.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-02-06 15:32

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 12-02-06 15:48

Hans karriere "my ass" !!!!!
Det var dog det dummeste jeg nogen gang har læst....
Så trygler Tumpen om at blive slettet -for så sikkert senere at oprette sig på nyt igen...
Ja ja Da fik jeg da bekræftet endnu engang at Darwins teori ikke er helt hen i junglen

mvh sverola

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-02-06 17:17

Jeg tror, der en årsag til, at SimpleSimon gør, som han gør.

Og der er ikke noget, vi kan gøre - og da slet ikke skælde ud!

Hanne

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 12-02-06 17:46

simplysimpson, du ved det sikkert allerede, men alligevel:
selv om dit kontrafej og navn er slettet, så check lige f.eks. google og søg der på dit navn. du kan risikere at stå der med indlæg fra kandu. fik selv et mindre chok første gang jeg så mit navn stå der og blomstre, især da jeg højst sandsynlig er den eneste i verden med det navn. ups.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-06 18:24

Ja Aasenissum - nu ved vi lidt om betydningen ............................"brugernavn"

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 12-02-06 18:36

brugernavn......superbruger osv. for mig har det været noget tilfældigt, når jeg har "opdaget" meningen med de forskellige udtryk. jeg har afsindigt meget at lære, gu' ve' om jeg når det.
kunne f.eks. ikke lige gennemskue betydningen af superbruger og meldte mig, nå ja....
jeg kan heller ikke liiige gennemskue din bemærkning emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-06 18:41

Brugernavnet "Emesen" er jo bare MSN stavet på dansk eMeSeN og altså et fiktivt navn, som ikke kan søges som dit jo kan.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-02-06 18:41

aasenissum

emesen elsker at drille og så tror han, at vi alle er i familie med Klods Hans

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-02-06 18:53

Hvis en profil på kandu, få betydning for en ens karriere, er det vil næppe en seriøs arbejdsgiver. Hvem læser med...??? FET ??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-02-06 20:57

Nu ved jeg. Han søger job på kandu og er bange for at de opdager den lysende
intelligens hos drengen. Det ville jo overflødiggøre alle brugere på kandu.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-06 22:32

Ans - i skulle hellere gøre klar til, at jeg kommer på min gedebuk og snakker.
(Lidt Klodshans har der nok altid været i mig)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-02-06 23:06

emesen

Du er velkommen jeg skal nok have malingen parat.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-06 23:30

Joøhæhm - men det går nok ikke.
Det er nemt at være frisk på et tastatur.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-02-06 23:58

Det med at være frisk på et tastatur er du vist ikke ene om , men du klarer dig godt.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 13-02-06 00:30

jamen ans , den familie kender jeg jo noget så godt, er selv en aflægger i lige linie....
og mon dog ikke simplesimon er blevet noget beroliget ved tanken om alle de velmenende kandu'er, som har deltaget her (og andre steder) det er sent, så go...z

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 13-02-06 10:49

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-02-06 11:21

Simple Simon = Klods Hans = eventyr af H. C. Andersen

http://www.bogguide.dk/find_boeger_bog.asp?_UNR=1085341&brug=

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-02-06 16:57

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-02-06 17:27

emesen

Citat
Ja Aasenissum - nu ved vi lidt om betydningen ............................"brugernavn"

Det gør vi

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-02-06 17:33

Der er vel lidt Simple Simon i os alle

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-02-06 20:06

Bent Juul - du bør købe et bedre stativ til dine selvportrætter.

Ps. Hvor har du købt den smarte hat.