/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Kan ikke huske film ?!
Fra : Nsibsen
Vist : 589 gange
200 point
Dato : 12-02-06 11:27

Hey Alle :D

Har været i biografen engang i Juni eller Juli 2005, jeg så en film men kan ikk huske hvad den ed :S
lidt mærkeligt..
Men den handler om:
En elite soldat som redder en professer, også på en eller anden måde skal han nu hjem og være babysitter for professerens familie... Familien består af vist nok: baby, dreng, stor pige, lille pige og så mor og far.. men de i er ikke hjemme. Elite soldaten lære så den store pige at køre, og han lære den lille pige og hendes kage klub karate, mod nogen drenge som smadre deres kager.
og til sidst skal han op og slås mod en eller anden skurk ham elite soldaten..

Håber nogen kan hjælpe mig..
vil helst have navn i både English og Dansk
tror den hed noget med "barnepigen" eller "babysitteren"

/\Nsibsen\/

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 210 point
Dato : 12-02-06 11:32

Elitepædagogen med Vin Diesel

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 12-02-06 11:33

Originaltitel The Pacifier

http://www.imdb.com/title/tt0395699/

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 12-02-06 11:43

Undskyld jeg siger det, men det lyder godt nok til at være en dårlig films!

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 12-02-06 11:47

Den er faktisk ganske underholdende, men smag er jo subjektiv

Kommentar
Fra : Nsibsen

Dato : 12-02-06 11:47

ja den lyder lidt dårlig men er super god !!!!
Giver lige point, om 2sek lidt lag!!

Godkendelse af svar
Fra : Nsibsen

Dato : 12-02-06 11:51

Han var først og det var rigtigt... manglede måske lidt på english !!

Tak for svaret Kortoververden.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 12-02-06 11:52

Den engeske er i mit næste indlæg sammen med linket til IMDB

Så faktisk har je ggivet dig begge del, bare opdelt i to, men du fik svaret og det er det vigtigste

Kommentar
Fra : Nsibsen

Dato : 12-02-06 11:57

sry troede det var en anden der svarede anden gang !

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 12-02-06 12:00

Ingen problem