/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Udmelding.
Fra : SimpleSimon
Vist : 554 gange
100 point
Dato : 12-02-06 11:05

Kære kandu.dk.

Jeg vil bede jer om at slette min profil her hos jer.

Spændende site - spændende idé! - Men vist alligevel ikke lige noget for mig.

Bedste hilsner
SimpleSimon

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 12-02-06 11:07

Du kan ikke få slettet din profil, da det så vil betyde nogle problemer i orbindelse med de indlæg du eventuelt har postet, men du kan jo bare lade være med at logge ind

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-02-06 11:08

Du holder da bare op med at logge på så er du udmeldt.

Hvis din profil skulle slettes ville der blive huller der hvor du har skrevet noget og det har du jo.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-02-06 11:13

Du har jo før stillet et lignende spørgsmål formentlig med samme resultat og du kunne jo have været med til at hæve standarden, som ganske rigtigt i et vist omfang er på jeg tror nok eller google søge-niveau.
Dit tip om ældrepleje var vi flere, der gerne havde set som spørgsmål så vi dels kunne få mere information og dels drøfte problematikken.

Hvis man seriøst ønsker at blive slettet kan man forsøge med en mail til service@kandu.dk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-02-06 11:15

Hvis du vil i kontakt med kandu skal du skrive til http://www.kandu.dk/contact.aspx

Desuden kan du redigere i din profil, så du ikke mere vil modtage mails fra kandu.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 12-02-06 11:23

Hej
Det bør kunne lade sig gøre at blive slettet af kandu's operatører. De huller der evt. vil blive fordi du har stillet spørgsmål og evt. svaret på indlæg, kan man nemt opdatere i databasen, ved at søge alle de steder hvor din profil/bruger har deltaget og så erstatte med f.eks. brugernavn/profil slettet/udmeldt.
Jeg arbejder i et rimeligt stort firma, hvor vi administrerer eksterne firmaer i vores database. Hvis f.eks fiema 'Jensen og hund' skal ophøre, kan firmaet heller ikke slettes da der jo er tilknyttet en hel del historik som skal gemmes. Navnet ændres derfor til 'Jensen og hund (slettet), og der spærres for al videre brug af navnet. Meget simpel og lige til. Det bør kunne gøres på en lignende måde på Kandu. Skriv til service@kandu.dk som BjarneD foreslår.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-02-06 11:26

Fordelen ved at du beholder din profil er, at så slipper du for at oprette en ny, hvis du får behov for at vende tilbage for en midlertidig bemærkning.

Man behøver jo ikke være fast inventar på Kandu for at være med.

Selv er jeg "aktiv" på Kandu ca. 3-4 uger om året, og det fungerer fint.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 12-02-06 11:43

Der er et lille håb, hvis du skriver direkte til Kandu.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-02-06 11:53

Nu kan jeg slet ikke forstå, at det er så vigtigt at blive udmeldt for dit profilnavn er jo lånt fra en engelsk leg så vidt jeg husker og det tip du skrev er vel det mest bemærkelsesværdige du vil efterlade, og den slags plejer de ikke at slette og det ville da også være synd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-02-06 12:00

Det kan jo være at SimpleSimon har fortrudt sin deltagelse i en anden tråd, men jeg tvivler på kandu sletter det.

Kommentar
Fra : SimpleSimon

Dato : 12-02-06 12:06

Tak til jer alle!

Specielt til *Bjarne D.*!

Jeg har i mine forsøg på at slå lidt tid ihjel - medens jeg var extremt overgearet og i søvnunderskud - klokket enormt i det ved at "exponere" mig selv i dette forum. Faktisk utilgiveligt!

Derfor er det essentielt at komme ud hurtigst muligt uden al for megen opmærksomhed! - Og uden
externe - for mig uønskede - direkte direktiver til dette site!

Tak for jeres gode råd, som jeg vil følge.

Bedste hilsner
SimpleSimon

PS. Som jeg siger interessant - og intelligent! - Forum! - Men må absolut ikke være her, når jeg kan identificeres!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 12-02-06 12:11

Hold da fest... Det lyder sådan helt kriminalromanagtigt... det er den første udmeldingstråd, jeg bliver nødt til at følge med i!!!

Held og lykke til dig SimpleSimon - jeg håber da, at projektet lykkes for dig, nu hvor det er SÅ nødvendigt.

Vaxen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-02-06 12:11

OK

Jeg har lige set hvad du har begivet dig ud i - Det blev til et træk på smilebåndet, men jeg kan ikke se at du har skadet dig selv.

Held og lykke med udmeldingen.

Kommentar
Fra : SimpleSimon

Dato : 12-02-06 12:15

Slutter - og lukker!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-02-06 12:18

SimpleSimon

Jo mere du gør opmærksom på dig selv, jo mere vil der blive fokuseret på din"profil"

Du redigerer i din profil, fjerner fluebenet

Citat
Ønsker e-mails
Her har du mulighed for at slå alle e-mails fra, dvs. du vil ikke modtage flere e-mails fra Kandu.dk. Dette er pratisk hvis du skal ud at rejse i en periode og ikke ønsker at kommer hjem til et hav af e-mails.

Ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 12-02-06 12:35

Ja, nu er du jo sikkert helt væk - men hvis du ikke er, så vil jeg da foreslå dig at gå ind, og slette dit billede i din profil som det første - og så ellers holde lav profil.
Havde du gjort det fra starten af, havde dine indlæg ikke fået den store opmærksomhed - det har de fået nu... So sorry

Vil dog lige tilføje, at jeg næppe tror, at dine indlæg kan afgøre om du får dit karriereløft eller ej - hvad du går og roder med i din fritid er jo altså dit eget, og har intet med dine kvalifikatione at gøre...

Held og lykke

Vaxen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-02-06 13:26

De fleste anede nok ikke at SimpleSimon fandtes som profil, men efter 3 nye tråde om udmeldelse - så har SimpleSimon da fået gjort opmærksom på sig selv mærkelig måde at agere på når SimpleSimon selv skriver

Citat
Derfor er det essentielt at komme ud hurtigst muligt uden al for megen opmærksomhed! - Og uden
externe - for mig uønskede - direkte direktiver til dette site!

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-02-06 15:03

Citat
PS. Som jeg siger interessant - og intelligent! - Forum! - Men må absolut ikke være her, når jeg kan identificeres!

Det er du selv skyld i, men skift dit profilbillede, så du ikke er genkendelig.

De private oplysninger, som du har givet til kandu, kan andre brugere ikke læse. Her tænker jeg på navn, adresse, e-mail m.v.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-02-06 22:40

Jeg tror desværre manden er ikke rigtig rask.! Hvem bliver VED med at bede om udmelding fra kandu i indtil videre 3 forskellige officielle tråde, på trods af man IKKE vil genkendes for sine aktiviteter herinde.(man kan så sige, dem han ikke vil have sig til at se ham herinde, er jo selv herinde) Lidt ligesom at gå til swingerparty og rødme når man ser naboen...

Havde det nu været så CIA agtigt med militær karriere og hvad ved jeg, hvorfor ikke skrive en ganske almindelig dødlig email til kandu teamet og bede om nåde der, istedet for at blive ved med at trække opmærksomhed på sig selv. Det er fan´me mystisks... Særligt efter SimpleSimon har kontakte mig via et privat indlæg for at spørge til hvordan man blev udmeldt.

Hvem sagde twilight zone....

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 13-02-06 03:18

Ham SimpleSimon er vist lidt nørdet hva'

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-02-06 13:32

Citat
Lidt ligesom at gå til swingerparty og rødme når man ser naboen...