/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvad hedder sangen ?
Fra : znackie
Vist : 375 gange
100 point
Dato : 12-02-06 11:05

Jeg var på Submarina i går, og hørte den her sang med et monster fedt beat.... de synger ikke rigtig noget, så det er lidt problematisk at finde den på nettet.

I starten hører man en meget opstemt kvindestemme der til forveksling lyder som om hun bliver sexuelt tilfredsstillet :D

Derefter er der en form for samba-beat - lidt svært at forklare hvordan det lyder.

Den bliver spillet ret meget på de danske diskoteker her for tiden.

Håber i kan hjælpe mig :D

/j@ze

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 12-02-06 13:16

Mon ikke sangen, du tænker på, erOttomix med "Raggasex". Den version, de fleste DJ's spiller er Dub mix'et. Det er ganske rigtigt et fedt beat med en småstønnende kvinde, og en sjælden gang imellem siger en mandestemme "OK!"...

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 12-02-06 16:28

black eyed peas - my humps?