/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Cowboy Lone - WE LOVE YOU!
Fra : epidedymittis
Vist : 592 gange
50 point
Dato : 11-02-06 22:59

Har jeg ikke ret, når jeg siger, at Cowboy Lone (http://www.cowboy-lone.com/) er noget af det mest FANTASTISKE der har gået på denne jord, NOGENSINDE?

Hvis jeg fik lov, ville jeg dedikere mit liv til Lone. Jeg prøver allerede nu, kun at spise mad, man også kan købe i Nebraska og Texas. Det er bare ret dyrt at få sendt SÅ meget Bøffelkød til DK.

ComeOn! Lad os stå sammen, og, i mangfoldighed, hylde Lone, for hendes fremragende apperance, sceneshow og almene menneskelighed.

Tak!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-02-06 23:17

Lyder helt uundværlig!! Er hun i familie med Susi?

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 11-02-06 23:33

Fårk hvor er det dårligt.
Jeg kan godt lide country men dette er sku ringe!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-02-06 23:57

Men hun slår ikke storewars! http://www.storewars.org/flash/index.html

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 12-02-06 00:51

Storewars?

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 50 point
Dato : 12-02-06 12:39

Nu hører jeg så til en af de "heldige", der har haft den tvivlsomme fornøjelse, at opleve Cowboy-Lone live.......i ølteltet til et kræmmermarked, som er hendes foretrukne scener

For øvrigt synes jeg det er synd for hesten, den opfører sig ikke just som om den er vild med at være omringet af 500 højtråbende, mere eller mindre berusede publikummer.

mvh dova

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 12-02-06 16:00

dova.... man skal godtnok også være fuld for at se det kunstneriske deri...

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 12-02-06 20:16

Det hele handler vel dybest set om at publikum skal være så fulde som overhovedet muligt.

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 12-02-06 21:30

epidimyttis.... LOL

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 13-02-06 17:49

Tak for svaret dova.

heldige dig...