/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Installation af phpBB forum!
Fra : CaPsen
Vist : 520 gange
100 point
Dato : 11-02-06 17:02

Jeg skal have hjælp til installation af forum på frac.dk, jeg har et stort problem, jeg ved ikke hvad dette betyder:

Det står under artikler på frac.dk.

Håber der nogle der kan hjælpe.

Kommentar
Fra : labuni

Dato : 11-02-06 17:16

Hej, hvad er det du ikke forstår af det?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 11-02-06 17:34

Hvis det er et phpbb forum der driller, skal du kigge/spørge her:
http://www.phpbb2.dk/forum/index.php

De er intet mindre end eksperter på phpBB.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 11-02-06 17:39

Stadig forudsat det er et phpbb der driller på frac.dk
http://www.phpbb2.dk/forum/viewtopic.php?t=3713&highlight=frac

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 11-02-06 22:44

Nåh... Jeg har glemt at skrive det, det er det her jeg ikke forstår hvad betyder:

Upload alle filerne i mappen phpBB som du downloadede til dit webhotel og giv filen config.php chmod 777

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 11-02-06 22:48

Ohhh, ja det ændrer du i dit upload program. Kig/søg efter CHMOD.
Det har noget med at gøre hvad folk skal kunne se/gøre ved filerne i forummet.
Højre klik på den given fil der skal "justeres" Properties/CHMOD" i dit upload program

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 11-02-06 22:53

Brug linket jeg har sendt til dig-så havde du løst den selv
http://phpbb2.dk/forum/viewtopic.php?t=2289(CHMOD)

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 11-02-06 23:31

Tak for hjælpen taliskoko, men aner overhovedet ikke noget om php forum, så hvis du vil forklare det på "ikke nørd" sprog, hvis du forstår?