/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Udmeldelse!
Fra : SimpleSimon
Vist : 589 gange
100 point
Dato : 11-02-06 14:01

Er skuffet over det intellektuelle og problemstillings-løsende niveau - alt for meget folketro - for lidt videnskabelig, pragmatisk eller på anden måde dokumenteret viden!

Please slet mig så hurtigt som muligt!

Opfatter sitet som en opreklameret "chat"-side! - med "er du til noget - hvad er din IQ - hvor lang er din penis i udrullet tilstand?" - øv - øv - øv!

Mvh.
SimpleSimon

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 110 point
Dato : 11-02-06 14:13

HEHE Så er det ikke engang løwn.

Men Simon.... Du kan ikke melde dig ud. Du kan lade lære at logge på mere, men thats all.

Skulle du ikke lige blive lidt... Kan jo være, at du kan være med til at højne niveauet.

Godkendelse af svar
Fra : SimpleSimon

Dato : 11-02-06 14:26

Tak for svaret Klumme.

Det er sgu`da som i min "militære" lederuddannelse - du kan aldrig melde dig ud - så dør du i en ulykke!

Mange - mane år siden - uden aktualitet - verden er ændret! - Dengang havde vi i aktiv indsats dræbt rabiate muslimer i udlandet - med fri flybillet og gratis ammunition!

Slutter her og deleter alle forbindelser!!!

Er i forløb til en potentiel toplederstilling i international sammenhæng! Tre ansøgere - den ene er mig!

Tak for din skarpe indsigt!

Mvh.
SimpleSimon
(:som er meget kompliceret!)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-02-06 14:26

Du kan ikke melde dig ud, men du kan redigere i din profil, så du ikke mere modtager mails fra kandu.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 11-02-06 14:29

Nu er dette jo ikke en professionelt rådgivningssite, men et site for velmenende individer der rækker en hånd ud til de der måtte stå i en given problemstilling. Og jeg ser da mange der får løst deres problem, hvad end det er EDB eller en mortorcykel der strejker. Det er da prisværdigt.

Måske du skulle overveje om du er gået forkert.

Men hvad ved jeg; Jeg er er jo bare en lavt IQ'ede mandsling med en ordentlig møbelbanker.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 11-02-06 15:08

Enig, taliskoko...

Den storsnudede fyr er nok gået forkert.
Og han har da selv lagt niveauet m.h.t. tissemænd -i andre tråde, han har deltaget i...

Kandu er jo hverken værre eller bedre end den brugerskare, som kandu består af.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 11-02-06 16:33

- vi er dem, vi er på godt og ondt og vi spiller med de kort, vi har.
nøjagtig som du selv gør.
måske skulle du have overvejet dine kategorier lidt bedre.