/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
IEXPLORE.EXE vil ikke lukke!!!
Fra : rudik
Vist : 479 gange
50 point
Dato : 11-02-06 09:01

hej..
nu har jeg efter hånden gjort alt, jeg har scannet min computer gennem for spyware, med adaware. jeg har scannet min computer for virus. jeg har været inde under system32 under driver mapen, og se om der skulle lægge noget der ikke måtte lægge der. jeg har installeret dee værste popup blockere som spywarefri.dk har anbefalet.

hvad kan jeg gøre, mit problem er to IEXPLORE.EXE programmer køre, men jeg kan ikke se dem på skrivebordet, jeg kan kun se dem efter at have trykke Ctrl Alt Del, og når jeg lukker dem der fra, dukker de bare lige så hurtigt op, som det to at fjerne dem. Hvad kan jeg gøre, de sænker min internet hastihed kraftigt, i perioder, jeg tror at de gør, at der kommer popups op hele tiden. hvad kan jeg gøre.

Jeg bruger browser programmet Avant, så kan jeg blockere IEXPLORE.EXE ?

Mvh. rudik

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 11-02-06 09:18
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-02-06 09:40

har du kørt diskoprydning - chckdisk og defragmentering så du har fået rettet fejl og lagt på plads ???

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 11-02-06 09:45

ja, det har jeg..

molokyle: den nye installation af iexeplore kræver service pack 2, og jeg har dåwlige erfaringer med den, der er ikke andre muligheder?

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 11-02-06 09:46

jeg skriver jo at jeg bruger avant, så jeg kan ik´bare blockere iexplore.exe ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-02-06 09:54

øhh - er avant ikke bare en opgradering til IE ??????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-02-06 10:59

Jo miritdk. Avant er en 'skal' (overlay) oven på IE

http://www.nettips.dk/Default.asp/KatId=97/SubId=97/id=1686/text=Avant+browser+er+simpel+og+god

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-02-06 11:05

Andre muligheder rudik? Joda, du kan skifte til Nescape 8.1, der både kan rendere internetsider som Firefox og som IE blot ved et klik på et ikon nederst i venstre side af browseren.

http://browser.netscape.com/ns8/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-02-06 11:15

Hmm følger med - for jeg forstår ikke rigtigt hvad der foregår

tænker uvilkårligt om det egentlig er et problem når du skriver at du ser det når du trykker ctrl + alt + del - det kunne jo se ud som om du kører flere vinduer på en gang og så vises der jo ie flere gange - eller ???????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-02-06 15:59

Jeg tænkte også på om der blev taget fejl af iexplorer.exe og explorer.exe?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-02-06 23:14

Prøv at sende en hijackthislogfil ind til www.spyrewarefri.dk! Hvad har du kørt med af antivirusprogrammer?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-02-06 23:15

spyreware?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-06 08:25

www.spywarefri.dk - så er den rettet - eller www.arlet.dk

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 03-02-07 16:47

Tak for svaret molokyle.