/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
View Source virker ikke???
Fra : anonymm
Vist : 458 gange
100 point
Dato : 10-02-06 22:49

Hei,
luere på når jeg høyreklikker så på "View Source" kommer det ingen kilde kode i notepad,ingen ting dukker opp ikke selve notepad.
hva er grunnen til dette???

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 110 point
Dato : 10-02-06 22:58

Måske er siden beskyttet!
Prøv at gå op i "Filer" og "Gem som" og angiv HTML, så skulle du kunne trække et kopi til lokal besigtigelse i en editor.

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 10-02-06 23:06

Den funka som bare det(tenkte ikke på det),men går det ikke annå fjærne det som beskytter den?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-02-06 23:08

Du kan ikke fjerne beskyttelsen på den side der ligger på nettet, hvis det ikke er din egen side.

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 10-02-06 23:10

ok,men det funker på ingen sider,selv på de som ikke er beskyttet....

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-02-06 23:14

Prøv at se på dine sikkerheds indstillinger på din browser, måske er sikkerheden for høj!

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 10-02-06 23:18

Det gikk kke

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-02-06 23:24

Check i Funktioner i "Avanceret" under "Internetindstillinger"

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 10-02-06 23:31

Det virker heller ikke

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-02-06 23:43

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 10-02-06 23:46

viss ingen skriver til imorgen skal du få pointene....du hr gjort det du kan.
Tusen takk

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-02-06 02:51

Jeg kender problemet, så gør følgende:

I Internet Explorer går du op i menulinien og under Funktioner vælger du Internetindstillinger.

Vælg fanebladet Generelt og midt i vælges først Slet Filer under Midlertidige Internetfiler.

Når du har gjort det vælges Indstillinger lige ved siden af og her trykker du på Flyt Mappe og så finder du bare en ny placering til Midlertidige Internetfiler og klik OK når det er gjort.

Herefter lukker du Internet Explore og genstarter - så virker "Vis Kilde"

Jeg har selv været ude for det samme som dig, og løste det på ovenstående måde efter at have deltaget i dette spørgsmål http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=47813

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-02-06 02:55

Hvis det står på engelsk i din Internet Explore så finder du vejledningen med de engelske betegnelser i det link jeg har lagt.

//bentjuul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-02-06 09:30

Citat
når jeg høyreklikker så på "View Source"

det slår mig lige at du da ikke skal højreklikke - blot klikke

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 11-02-06 11:26

Hehehehe.lol
jeg fant der ut,man skal høyreklikke så høyreklikke på View Source da kommer den opp,miritdk trur var inne på det......

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 11-02-06 11:28

etter at jeg slettet de filene så virker både høyre og venstre klikk.
hvem fortjener pointene tru?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-02-06 12:02

godt du fandt ud af det - min fejl at jeg skrev blot klikke på - det er fordi jeg bruger enkeltklik og ikke har brug for at højreklikke

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-02-06 12:35

Ja, det hjælper at rydde op anonymm.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : anonymm

Dato : 04-02-07 14:41

Tak for svaret severino.