/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
adressekatalog og emails
Fra : hjk
Vist : 751 gange
20 point
Dato : 03-08-01 12:46

I hvilke(n) mappe(r) gemmer windows 2000 adressekatalog og emails fra Outlook Ekspress ? Jeg har slettet en brugeridentitet og ønsker nu at importere dennes adressekatalog og emails til administratoridentiteten. Jeg går i stå, når jeg skal angive filplaceringen af det ønskede, når jeg prøver at importere via menuen Filer i Outlook Ekspress.

Accepteret svar
Fra : gibson

Modtaget 30 point
Dato : 03-08-01 12:49

bare søg på .pst filer for det er det windows kalder e-mailsne.

start - søg - filer og mapper - skriv .pst og så viser windows dig hvor de er gemt. Derefter går du bare ind i outlook og vælger filer - importer etc etc...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-08-01 12:16

Stien er nogenlunde som følger
x:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application
Data\Identities\
efterfulgt af et langt nummer i {xxxxgjxx-yyy3e osv osv}\Microsoft\Outlook
Express
Ordet "Administrator" er individuelt da der er en konto for hver bruger

"hjk" <hjk.news@kandu.dk> wrote in message
news:Tfva7.777$PZ4.93120@news000.worldonline.dk...
> I hvilke(n) mappe(r) gemmer windows 2000 adressekatalog og emails fra
> Outlook Ekspress ? Jeg har slettet en brugeridentitet og ønsker nu at
> importere dennes adressekatalog og emails til administratoridentiteten.
> Jeg går i stå, når jeg skal angive filplaceringen af det ønskede, når
> jeg prøver at importere via menuen Filer i Outlook Ekspress.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>