/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
fladskærm som primærskærm?
Fra : RuneBadune
Vist : 467 gange
100 point
Dato : 10-02-06 19:35

Jeg har en bærbar pc med win xp pro. Jeg har tilsluttet en fladskærm så jeg kan bruge den bærbare som stationær pc. Problemet er at når jeg afspiller videoclips i fx mediaplayer kommer der ikke noget billede på fladskærmen men derimod på skærmen til den bærbare.

Hvordan vælger jeg at fladskærmen skal være den primære skærm hvor alt skal vises på når den er tilsluttet?

Jeg har været inde og rode i skærmindstillinger uden held men det skal måske nævnes at når jeg trykker på "identificer" vises 1-tallet på begge skærme [der er altså ikke defineret en sekundærskærm]

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 11-02-06 17:39

Der må være et interface til dit grafikkort. Havde selv problemer med mit nvidia på stationær, men løste det ved at installere grafikkortets software

Kommentar
Fra : RuneBadune

Dato : 12-02-06 17:34

Alle drivere skulle være installeret korrekt. Jeg har kigget i enhedshåndtering, mit skærmkort er ati mobility radeon 9700 og det skulle være i orden..
Jeg mener også jeg selv har ændret det engang ved at indstille det et sted i windows...