/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Trio Zap Plus - universal
Fra : kipumi
Vist : 5368 gange
100 point
Dato : 10-02-06 17:50

Jeg har gravet mit ældgamle Tv frem fra den bagerste krog i kælderen(Grundig) , da mit TV er gået, men jeg har ikke kunnet finde min fjernbetjening nogen steder. Jeg har nu købt en Trio Zap Plus i Aldi. Men der var ikke brugsanvisning med. Jeg har mailet til firmaet og også talt med en dame, der prøvede at vejlede mig over telefonen, men det var forgæves. Er der mon nogen, der kan fortælle mig, helt fra grunden, hvordan jeg får den+TV til at virke. Jeg har fået at vide, at en ny fjernbetjening vil koste ca. 650 kr. -

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 10-02-06 17:52

http://www.tvzap.dk/tvzappere.htm

kan du bruge den side ???

Kommentar
Fra : Paulus1

Dato : 10-02-06 18:58

Kodeliste og brugsanvisning kan findes i pdf-format på denne side:
http://www.triozap.dk/index2.htm

I kodelisten skal du finde producenten af dit TV. Derudfor står der nogle koder, hvoraf en af dem, er den der passer til dit TV. Du er nød til at prøve dig frem, hvis der er flere koder indtil du har fundet den rigtige.

Godkendelse af svar
Fra : kipumi

Dato : 10-02-06 23:46

Tak for svaret miritdk.
Det var et hurtigt svar - og jeg har fundet løsningen på problemet. Tak.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-02-06 08:37

godt du fandt løsningen - har en af dem selv der har drillet - bruger den heldigvis kun sjældent da jeg har den originale .

Kommentar
Fra : Littleman_DK

Dato : 02-11-10 11:34

Jeg har også en model Trio Zap Plus, desværre skulle jeg skifte batterier og derved glemte den hvad den var indstillet på, suk.
De nævnte links duer ikke mere, men der skulle være en mulighed på http://www.kaj.lonespiger.dk for at se både koder og manual