/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Må vi grine eller hvad?
Fra : binky
Vist : 810 gange
100 point
Dato : 10-02-06 17:11

Jeg har pr. sms. modtaget følgende:
Efter at BT har bragt en artikel om, at hver femte måge er bøsse, er fiskere overalt i landet blevet angrebet af vrede måger, der føler sig krænket af BT. En talsmåge sagde i dag, at de forventer en undskyldning fra Anders Fogh og regeringen. Indtil da har måger overalt i landet taget fiskere som gidsler. Der går rygter om, at den ekstremistiske mågegruppe "Hættemågerne" har henrettet to fiskere på Klintholm!

Kommentarer udbedes.

mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 10-02-06 17:12

Jeg vil lige tilføje, at BT virkelig har bragt en sådan artikel.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 10-02-06 17:17
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-02-06 17:28

Hvad er de to færgeselskabsmåger også med i den ballade.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 10-02-06 17:30

Grin du bare binky....

Vaxen

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 10-02-06 17:40

Du skal ikke undskylde eller tilføje binky; Det hedder ytringsfrihed.

Men lad os da håbe de skide måger boykotter DK...

vaxen> Hvor i sine indlæg griner binky?????????

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 10-02-06 17:44

Overskriften på spørgsmålet, Taliskoko...

Og der var såmænd ingen ironi... Hvis man finder den sjov, så grin, finder man den ikke så sjov, så lad være...

Synes selv, den er hverken-eller... En smule mere rafinement, så kunne den faktisk have været ret sjov... Nu er den der vist bare...

Vaxen

Kommentar
Fra : binky

Dato : 10-02-06 18:03

Okay, jeg har nok en ustueren smag.
mvh
binky

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-02-06 18:27

Jeg synes det er en morsom og absolut relevant joke/kommentar om/til et i øvrigt ret tåbeligt emne.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-02-06 18:36

Galgenhumor kan også være morsom.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 10-02-06 18:44

Øhh... hvori ligger det u-stuerene?

Den er da harmløs... Synes jeg....

Vaxen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-02-06 19:29

Jeg glemte spørgsmålet:
Citat
Må vi grine eller hvad?

Ja hvis du syntes den er skæg.
Nej hvis du ikke syntes den er skæg.

Ps. Måske er mågerne i forvejen træt af at skulle spise rester fra de fiskere om bord.
Pss. Og fiskerne har måske ytret ønske om at mågerne skulle holde k... med deres skrigen og råben.

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 10-02-06 19:30

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 10-02-06 20:23

Hej binky.

Jamen selvfølgelig må vi grine, der er intet så befriende som et rigtig godt stort grin, sådan et der kilder i maven

Din/BT's joke - tjae, det er vel med den som med så meget andet - nogle vil synes den er sjov, andre ikke - men en mening om den, vil sikkert de fleste ha'

God weekend
Dorthe.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 11-02-06 02:27

Man kan enten religion eller homofobi når man læser det om mågerne.
Var det 14 dage siden tænkte man kun på homofobi; Det i sig selv er jo komisk... tragisk komisk.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 11-02-06 07:47

Kommentar
Fra : uro

Dato : 11-02-06 20:01

Jeg fik en afskylig sms fra en veninde som godt ved jeg på ingen måde er racist, om at vi skulle boykotte købmænd og sender ........ hjem, jeg sendte hende den sms med mågerne som du har gengivet, hun syndes den var morsom, jeg ved ikke om jeg syndes den er såååå morsom.
med fedlig hilsen frk. uro

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 12-02-06 07:54

Vi i 'Demokratiske Måger' har besluttet at støtte fiskerne ved at træde offentligt frem og lægge afstand til de fundamentalistiske mågers reaktioner. Vort program er:

At være samlingssted for måger i Danmark, der bekender sig til Grundloven, retsstaten, demokrati og mågerettigheder.

Vi er fugle i Danmark med mågebaggrund.

Vi kæmper for universelle fuglerettigheder, demokrati og demokratiske spilleregler.

Vi erkender at seksualitet er en privatsag.

Alle fugle har lige rettigheder til at ytre sig i den seksuelle debat.

Alle fugle er lige uanset forskelle i levevis, overbevisning og oprindelse.

Alle fugle har ret til at bestemme over eget liv og egen fremtid.

Foreningen er ikke partipolitisk, men skal stå som en stemme for den kulturelt mågeagtige identitet.

..og så forlanger jeg iøvrigt at 'dyrenes beskyttelse' går ind i sagen og tager stilling til, hvad der skal ske med Stormmågen : 'Halu Satan', der under fredagssildesalaten kaldte mig tredierangs flyver og 'en spurv på taget'

</KLOGE MÅGE>

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 12-02-06 07:57

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 12-02-06 10:17

Det var til gengæld sjovt, Molokyle!!!!

Vaxen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-06 10:36

Ja Molokyle - og ti mågeklatter på taget er vel bedre end en i hånden.

Kommentar
Fra : uro

Dato : 12-02-06 11:34

Møn høre også med til danmark, lad os give møn til de homoseksuelle måger!!!! Så ved vi hvor de er, ti hi

Godkendelse af svar
Fra : binky

Dato : 13-02-06 18:31

Tak for svaret molokyle.