/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
mønster til julemus
Fra : fruSkrap
Vist : 5130 gange
200 point
Dato : 22-11-02 10:07

Hej allesammen!
Er der mon nogen, der kan hjælpe med et mønster til et musepar i filt. Musene har facon som en kegle/omvendt_kræmmerhus. Et foto vil være en god hjælp - et mønster helt perfekt!
Venlig hilsen
fru Skrap

fruskrap@adslhome.dk

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 22-11-02 13:16
Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 06-06-03 00:46

Hej fru skrap

Jeg tror bestemt jeg kan hjælpe dig, jeg har syet dem i hundredevis hvis det er de samme vi taler om.
Hannen har bukser og skjorte på, oh hunnen nederdel og bluse. Kan det passe ?

Hilsen Stormfeldt

Kommentar
Fra : fruSkrap

Dato : 06-06-03 08:12

Hej Stormfeldt

når du har syet så mange af musene, tror jeg at det er det rigtige mønster!
Hvad skal jeg gøre for at få fat i mønstret?

Hilsen fru Skrap

fruskrap@adslhome.dk

Accepteret svar
Fra : stormfeldt

Modtaget 200 point
Dato : 06-06-03 13:08

Jeg sender dig lige en mail

Hilsen Stormfeldt

Godkendelse af svar
Fra : fruSkrap

Dato : 11-02-04 15:27

Tak for svaret stormfeldt. "Museriet" er desværre gået totalt i stå
m.v.h.
fru skrap