/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
web camera contra Skype
Fra : svendmogensen
Vist : 584 gange
100 point
Dato : 09-02-06 22:46

Jeg har installeret et logitec webcamera og ville gerne chatte på Skype - Ved test af cameratet virker det perfekt, jeg kan bare ikke sende til modtagere under samtale - det er nok i min opsætning,
men da jeg før har fået god hjælp prøver jeg kandu.
Svend

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 100 point
Dato : 10-02-06 01:30

Camera med skype virker kun under windows xp , og så skal du slå funktionen til inde i skype ( funktioner, indstillinger, camera). Det virker også kun med de allerseneste versioner af skype.

Kommentar
Fra : gozimza

Dato : 10-02-06 03:15

Skype er der en ok lyd på, men ellers virker det også fint i MSN messenger 7.5........det bare at installere så virker det med det samme......vi har aldrig haft noget bøvl med det!håber du finder ud af det, men husk fremover at skrive hvilket styresystem du har, så er det nemmere at hjælpe!!!!pøj pøj

Godkendelse af svar
Fra : svendmogensen

Dato : 10-02-06 11:11

Tak for svaret transor.