/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Msn PASSWORD
Fra : Dipsey
Vist : 553 gange
45 point
Dato : 09-02-06 19:04

Er der nogen der ved hvordan jeg får det lavet om?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-02-06 19:10

www.msn.dk
vælg hotmail og log dig ind med dit brugernavn(mailadresse) og password
klik på indstillinger
klik på adgangskode
her kan du skifte din adgangskode

Kommentar
Fra : JMC23

Dato : 10-02-06 00:54

Hvis du kører med en hotmail adr. kan du lave det om på deres side når du åbner din mail, genrelt skal du bare ændrer din password ved dem der har domænet alså jubii, yahoo osv.

Hilsen

Jakob

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-02-06 08:28

det slog mig lige at du forhåbentlig kan huske dit password og det ikke er derfor du ønsker at skifte ????

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 45 point
Dato : 10-02-06 10:16

Samme sted som jeg anviste - kan hotmail også hjælpe med et password som du ikke kan huske.
MSN - Hotmail - messenger - har samme password.

Godkendelse af svar
Fra : Dipsey

Dato : 14-02-06 18:03

Tak for svaret emesen.