/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ikoner i foretrukne-menuen
Fra : Saladin
Vist : 544 gange
50 point
Dato : 09-02-06 18:52

Hvorfor forsvinder de de forskellige websteders små hyggelige ikoner langsomt i foretrukne-menuen og erstattes af det kedelige blå Explorer-ikon. Er det kun for mig det sker, eller er der andre der oplever det samme?

Kommentar
Fra : SlowPols

Dato : 09-02-06 19:32

Tjaa..
Hovedsagen er vel ikke "de små hyggelige ikoner" som du kalder dem, men indholdet af de hjemmesider ikonerne fører til, derfor har jeg ikke rigtigt tænk over det. Men du kan tage det roligt hvis du tror at du har gjort noget forkert for det har du bestemt ikke.

I det hele taget tror jeg ikke der er så meget du kan gøre ved det end at vende dig til det.
MVH
Niels

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 09-02-06 19:37

Det var et pudsigt spørgsmål..... Jeg så lige efter og ja jeg finder også kun det "kedelige" Explorer ikon....Jeg plejer at gemme mine favoritter i undermapper ....pc-foto-fiskeri-haven..mm så jeg lagde ikke mærke til det før d spurgte..
Men det meste af tiden bruger jeg Mozilla Firefox og der beholder jeg de fine ikoner.
Men hvorfor det ved jeg desværre ikke

mvh sverola

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 09-02-06 19:59
Kommentar
Fra : tukols

Dato : 09-02-06 23:45

Du kan også gøre det at du højreklikker på programmet-vælger Egenskaber, Tilpas og Skift ikon.
Der er faktisk rigtig mange at vælge imellem.

Hilsen tukols

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-02-06 01:24

Ikonen forsvinder når du tømmer Temporary internet files, og kommer igen næste gang du besøger siden

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 10-02-06 07:04

Ikonet kommer ikke igen automatisk, du skal gemme siden igen, i foretrukne.
http://www.kandu.dk/Tip13331.aspx

Godkendelse af svar
Fra : Saladin

Dato : 12-02-06 12:16

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-06 16:20

Kommentar
Fra : hagbartm

Dato : 26-02-06 07:26

Til saladin:Gå i google og skriv favorg,download programmet og installer det,du skal nok lede lidt
det er ikke alle steder det er gratis,med det program beholder du ikonerne,jeg har kørt med det i
mange år,det er bare super.Mvh.hagbartm.+god weekend.