/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Elektronisk pakerigsskive
Fra : Kbp123
Vist : 5650 gange
60 point
Dato : 09-02-06 16:56

Tips til montering af og elektronisk parkeringsskive

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 09-02-06 17:02

Jeg tror ikke der er så mange probs. forbundet med monteringen. Her fås den til 799kr. http://www.bilxperten.dk/default.asp?mode=produkter&produktgrId=37

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 09-02-06 17:03

Og her er lidt info: http://pwatch.eugroup.dk/

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 09-02-06 17:03
Kommentar
Fra : g_h

Dato : 09-02-06 17:04

Følg installationsvejledningen

Gert

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 09-02-06 17:47

Hvordan kan sådan et aggregat være lovligt?!

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 09-02-06 18:02

Hvorfor var det lige at det ikke skulle være lovligt synes du? Det var sku da et underligt såørgsmål upyoursmate...

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 09-02-06 18:06

Kan man ikke bare lade bilen stå i evigheder? Hvordan fungerer sådan en elektronisk p-skive? Måske jeg har misforstået noget...

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 09-02-06 18:31

Når bilens motor slukkes, indstiller PWatch sig til udgangen af indeværende kvarter!
Bilen skal flyttes, før den indstiller sig med en ny tid!

Gert

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-02-06 19:03

Jeg har set min nabo's elektroniske parkeringsur.
Det retter tiden til "nutid" ved kørsel på få meter (eller var det bare start af motor)
Når han standser motoren og tager nøglen ud går der et øjeblik og uret rykker frem til nærmeste kvarter, og bliver stående der.
Jeg fik ikke lov til at skille ad, for at hvordan det var monteret. (af værksted)

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 09-02-06 21:05

Det skal bare koples til en ledning der har strøm hele tiden, og en ledning der får strøm når tendingen er på. Så skal det en ledning til stel.Jeg er blevet spart for ca. 2-3 bøder hver måned efter jeg monterede min P-watch.
alimak

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 09-02-06 21:26

ja, men det ville sku være smart, hvis skidtet indstillede sig selv, i takt med at tiden gik.

Det stemmer jeg på!

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 09-02-06 22:21

En af klausulerne, for at firmaet kunne få PWatch'en godkendt, var at den ikke skulle kunne manipuleres med!
Derfor kan den ikke skilles ad, uden at gå i udu

Gert

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 09-02-06 23:06

jeg har haft 2 p-watch, og har haft problemer med dem begge. Jeg har installeret en spændingsregulator, som jeg fik tilsendt fra firmaet plus en ombytte. Uret er monteret bag på radioen (sort på stel - Orange på 15+ og rød på +pol) Når jeg starter bilen holder jeg tændingen 15 sek. hvor lampen lyser inden jeg starter, så virker uret hver gang. Hvis jeg glemmer det går uret ikke i gang. Min "lommefilosofi" er at motoren med tilbehør tager al strømmen?? men det er også lige meget bare det virker.
nb det hat kostet mig flere værkstedsbesøg plus en parkeringsafgift.

Annuller spørgsmålet
Fra : Kbp123

Dato : 16-02-06 11:14

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Nej,sådan er det ikke, men jeg har nok formuleret mig forkert.Det drejer sig om montering
af de tre ledninger fra det elektroniske pakeringsskive på en Mazda 323 eller 626 de er nemlig ens.
Der kunde være en der har prøvet det før og kente det hel rigtige sted.Jeg regnerr med at det skal
foregå ved sikringskassen i venstre side.Jeg skal lige oplyse at Bilen er fra Årgang 2000 og det er en
sedan 323 med en 1,8 l. Motor.
Hilsen Kbp 123