/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Sort stok?
Fra : gitzepigen
Vist : 773 gange
20 point
Dato : 09-02-06 15:02

Hej!

Er der tilfædigvis nogen der ved hvor man kan anskaffe en sort stok? Skal bruges til at fremføre en sang m. tilhørende dans m. stok.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-02-06 15:12

http://www.sw.dk/329

du kan finde gamle brugte stokke på mange genbrugsmarkeder

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-02-06 15:14

et lille ps.... hvis det ikke lige er stokkedans du skal bruge den til- hvor stokken er speciel - kan du jo faktisk komme billigt til det ved at lave den selv i den højde den skal være - næsten af hvad som helst - hvis du ikke skal støtte dig til den - i så fald skal du finde en kugle at påmontere til hånden

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 09-02-06 15:58

Lav den af en rundstok og monter en trækugle, som du kan få i gardinforretninger og mal den sort med en gang spray.

Stokke sælges i velassorterede taskebutikker.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-02-06 17:23

En gammel træ-gardinstang med træ-knop males sort.

Hanne

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 09-02-06 18:38

Køb en ganske almindelig stok og en lille dåse sort lak!

Kommentar
Fra : docjacobsen

Dato : 09-02-06 18:43

stil dig op ved et plejehjem og se om der kommer en forbi med en sort stok, så stokker du bare afsted med den
God Jagt
Ole jac

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-02-06 19:39

Du kan da prøve, om du må låne en...