/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Fjerne arkbeskyttelse
Fra : Dapperne
Vist : 6529 gange
50 point
Dato : 09-02-06 12:53

Hejsa

Jeg har brug for at fjerne arkbeskyttelsen i et exel regneark, da jeg har glemt min kode.
Nogen der ved hvordan dette gøres? alle tips modtages med stor glæde.

Mvh

Dapperne

Accepteret svar
Fra : kent-s-t

Modtaget 60 point
Dato : 09-02-06 12:59

Prøv at se her
http://www.straxx.com/excel/password.html

det skulle fter sigende virke - men jeg ved det ikke, da jeg ikke selv har afprøvet det!

Godkendelse af svar
Fra : Dapperne

Dato : 09-02-06 13:03

Tak for svaret kent-s-t.

Får tjekket senere idag og det virker. Krydser finger for det, så tak indtil videre

Kommentar
Fra : kent-s-t

Dato : 09-02-06 13:05

Jamen dt var skam så lidt - og selv tak
Bare husk din kode en anden gang - ha ha ha

Kommentar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 09-02-06 14:05

Hej

Hvis det kun er en enkelt (få) arkfane, så vil jeg markere hele arkfanen (klik i det grå felt til højre for "A").

Så tage en kopi (ctrl + C)

Åbne en ny arkfane eller en helt ny projektmappe og så indsætte med ctrl + V

Arkbeskyttelsen følger ikke med.

Hilsen

Leo Lund
www.erhvervsbogforing.dk