/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
vinduer
Fra : legind
Vist : 3032 gange
100 point
Dato : 09-02-06 11:00

hvor finder man de billigeste topstyrede vinduer eks 59 x 59

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-02-06 11:05

Nielsen vinduer

men vent lige så får du et par links

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-02-06 11:05
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-02-06 11:06

Nilssen Vinduer og Vi-Ka vinduer

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-02-06 11:08
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-02-06 12:56

Dem her har jeg særdeles gode erfaringer med. De står ved det de leverer og ingen muk hvis der er fejl der skal rettes.
http://www.jphem.dk/

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 100 point
Dato : 09-02-06 14:37

I det nye IDÉNYT er der en annonce med et tilbud på netop forespurgte størrelse til 600-700,- kr.

Prøv at check dér

Mvh
Palle Jensen

Godkendelse af svar
Fra : legind

Dato : 15-02-06 10:11

Tak for svaret pallenoc.jeg har ikke fundet nogen billigere

Kommentar
Fra : jkj_ingeniør

Dato : 13-02-07 14:11

Jeg har selv i forbindelse med en større ombygning købt vinduer og døre i en af de netbutikker der er nævnt her ovenfor - det kan jeg ikke anbefale.

Efter at forsøg på at få et tilbud på varerne gennem en trælast var trukket ud i månedsvis, købte jeg hos BilligByg.com - alial nilsenvinduer.dk. Desværre er jeg rendt ind i et mindre lødigt ApS, selv om deres netbutik så OK ud og alting forløb helt fint - indtil varerne skulle leveres.

Jeg skulle have modtaget mine vinduer og døre i august sidste år. Varerne kom ikke den aftalte uge - onsdag kom til gengæld et brev om at jeg skulle betale et restbeløb inden mandag samme uge, for at varerne kunne leveres. Leverance kom så en uge for sent, men den var mangelfuld og nogle af de vinduer, der var fremstillet på mål, viste sig ikke at stemme overens med specifikation og følgeseddel - og passede selvfølgelig ikke i de huller, hvor de skulle sidde.

I oktober fortalte firmaet mig pr. e-mail at de - gratis - ville sende erstatningsvinduer for de fejlproducerede vinduer sammen med nogle inderdøre, imod at jeg afstod fra at modtage levering af en dobbeltdør, som de havde i restordre. Jeg det var lykkedes at afslutte sagen, indtil de her i januar pludselig nægter at levere, før jeg betaler yderligere 14.000 kr.

Firmaet hedder 'BiligByg.com' - alias 'Nilsenvinduer.dk' med sælgeren Jørgen Nielsen som genganger. Firmaet viser sig at være et ApS oprettet i foråret 2006 - og har et pusigt navnesammenfalde med et andet ApS - 'Nilsen vinduer', der blev erklæret konkurs i efteråret 2005.

Mit råd til købere af vinduer på nettet er: PAS på!

Jens

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-02-07 15:18

Jeg har nu købt via nettet hos JP Hem og da der var fejl fik jeg ombyttet og da de ombyttede kom og der stadig var skønhedsfejl accepterede de at vognmanden tog dem med retur og de fik rettet de sidste fejl helt uden vrøvl. Det skal lige siges at det var specialfremstillede vinduer med halvcirkelbue. En dør fra samme sted var flot og uden nogen fejl.
Man kunne jo lige som jeg gjorde undersøge markedet og gå efter noget hvor pris og kvalitet hænger sammen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-02-07 10:10

Jens'es oplevelse af Nilsen kan jeg langt fra genkende. Derimod oplevede jeg en tilbudsrunde med tilhørende gode råd. Bestilling. Levering. Betaling vha bankoversel. Alt perfekt og på mål som det skal være. Et efterfølgende spørgsmål blev besvaret promte. Al kontakt og samtaler med Jørgen Nielsen giver ikke engang mistanke til at tingene ikke fungerer optimalt. Det kunne faktisk være sjovt at høre hans udlægning af sagen.

Kommentar
Fra : jkj_ingeniør

Dato : 15-02-07 08:47

Ja, han ska være så velkommen!

Kommentar
Fra : jkj_ingeniør

Dato : 23-02-07 13:47

Belært af erfaring vil jeg anbefale webstedet http://www.anmeld-haandvaerker.dk