/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
systemmet lukkes ned
Fra : Surf
Vist : 480 gange
50 point
Dato : 22-11-02 03:30

hvad fa..... sker der her jeg spiller Age of Mythology og kan så kun spille det i få minuter så fået jeg den her besked i en dialogbox

systemet lukkes ned og alt sammet pågrund af denne her fil
c:\windows\system32\lsass.exe

er det igen de forbandet driver eller hvad

Kommentar
Fra : technet

Dato : 22-11-02 08:15

" nu går jeg ud fra at du køre windows xp "

nej men det er service som køre i baggrunden:

-----------------------------------
og det er feks en service til netbios ( remote)
--------------------------------------------
men du kunne prøve at starte denne C:\WINDOWS\system32\compmgmt.msc

så går du ned i tjenester og programmer
nu åbner du tjenester

og der har du hvilke tjenester du har kørende

se evt ;
IPSEC Policy Agent
Beskyttet lager
Netlogon
NT LM Security Support Provider

ja listen er lang , men prøv nu at gennemgå denne for det kunne jo være at du fik en bedre forståelse af service´s

prøv at kigge på denne side
http://www.blkviper.com/WinXP/servicecfg.htm

Kommentar
Fra : technet

Dato : 22-11-02 08:26

jeg glemte lige et link som også er rimlig værd at kigge på
http://www.3dspotlight.com/tweaks/winxp_services/index.shtml

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 22-11-02 10:36

jamen hvad gør jeg for at det ikke sker igen eller hvad skal jeg gør for at det ikke sker igen
jeg er ligeglad med om det er en tjernste og mit windows er xp home dk
OG JEG VIL FOR HE.... MEGET GERNER SPILLE DET SPIL
så tag lige at hjælpe mig istedet for at kom med det vrøl om bedre forstålsel med tjernster jeg skrev det første for at få hjælp og ikke for at få moral præiken om at det godt at ha tjernster
og du må meget undskylde at jeg skrive sådan men jeg er meget irvig for at spillet det spil

Kommentar
Fra : technet

Dato : 04-03-03 15:42

så lær dog for h-..... din windows at kende for hvad tror du vi andre sidder og knokler med for at sådan nogen som dig kan blive så helv.... glade over et simpelt spil

skærmkort / directx / netkort

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 04-11-06 08:59

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål