/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Router og WAN
Fra : Pjevser
Vist : 444 gange
100 point
Dato : 08-02-06 20:39

Vi har i huset jo selvfølgelig en Router og på den router er der 2 computere, det ene stik går så videre op oven på og så hen til en ny Router (WAN)

Jeg kan ikke komme på de andre computere hvis de har delte filer åben.
Så hvordan kan jeg komme på dem så jeg kan overføre ting og hente via LAN??
Jeg kan nemlig ikke finde dem da jeg sidder på den anden Router og vores Server er på den første router.

Nogen kan der hjælpe?? :/

/Pjevser

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 08-02-06 20:42

Når jeg prøver at skrive ip'en til serveren nede i Kør skriver den bare at jeg skal tjekke om det er stavet rigtigt og at den ikke kan findes :(

Annuller spørgsmålet
Fra : Pjevser

Dato : 08-02-06 20:44

Jeg fandt fejlen på det