/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
pension
Fra : knt9347
Vist : 3849 gange
300 point
Dato : 08-02-06 19:54

er i besiddelse af 6 kontrakter tegnet i 1966 i forsikringsselskab.
drejer sig om rate og pensionsforsikring.
hvad er disse værd idag ?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-06 19:57

Det burde fremstå af dine policeopgørelser, som tilsendes jævnligt (mine årligt). Har du dem ikke, så ret henvendelse til dit selskab(er), om at få disse tilsendt.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 08-02-06 20:07

lyder som indexkontrakter.... HVIS det er det, så er de guld randede... og dem der administrerer dem kan fortælle det, men de er reguleret som de gamle dyrtidportioner....pas på dem til du er 67 år....så giver det kassen, men de skal så beskattes, og tilægget / regileringen plejer at betale skatten, så det du har er sikkert netto penge..håber for dig det er index-kontrakter..man kan ikke lave dem meresssstoppede vist i 1971 eller-72 ...

Kommentar
Fra : alka

Dato : 09-02-06 07:27

Jeg ville ringe til det pågældende selskab! De ved hvad du har!

Annuller spørgsmålet
Fra : knt9347

Dato : 18-04-06 17:38

Jeg har modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål