/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
analog spejlrefleks kamera
Fra : yesboss
Vist : 602 gange
50 point
Dato : 08-02-06 19:12

Hej derude

Hvad kan jeg få af analog spejlrefleks kamera??? jeg har tænkt på en pris mellem 500-1000kr.
Der er mange på markedet men kan ikke lige overskue forskellene.

yesboss

Kommentar
Fra : docjacobsen

Dato : 08-02-06 19:24

Tja, godt spørgsmål. Selv sværmer jeg for Minolta, som altid virker, selv når jeg et midt i an sandstorm i Sahara o. lign. Og så er Minolta jo på vej ud og dermed måske billigt.
Mvh. Ole Jacobsen

Kommentar
Fra : janing

Dato : 08-02-06 19:49

Jeg har været Olympus fanatiker, det er da et godt mærke, men jeg vil idag også anbefale dig et Minolta ell. pentax. de er til at betale og det er virkelige gode kameraer / linser, til en meget rimelig pris

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-02-06 22:33

Jeg har et komplet sæt MINOLTA med to kamerahuse, flere linser, diverse filtre og en prof flash, samt prof lysmåler og andet nips, incl samletaske til det hele.
Men der er ingen der rigtigt er interesseret i det, for DIGITAL er IN, så jeg skal nok på museum med det gamle udstyr.
Så forvent LIDT og håb på MEGET!

Kommentar
Fra : kj

Dato : 09-02-06 09:54

Jeg har et Olympus OM2 medt men del ekstra objektiver, ekstrem vidvinkel, Tele, Zom og en Kraftig flash, kom med et bud.

Kommentar
Fra : yesboss

Dato : 10-02-06 10:29

Severino og kj!!

jeres kameraer er der nogle billeder deraf?? Hvor gamle er de altså kameraerne!

Accepteret svar
Fra : kj

Modtaget 25 point
Dato : 10-02-06 13:53

Til YESBOSS

Mit Olympus er et ca 12år gammelt OM2n. Men husk at optik jo ikke bliver slidt.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-02-06 22:06

Hvis du er interesseret i mine 2 Minolta spejlrefleks, incl alt tilbehør, så kan du få det for 500 kr., hvis du ikke byder højere
Det hele er et sted melle 15 og 20 år gammelt, da det ikke er købt på en gang.
Så du må da gerne købe det, men syntes nok at du skal satse på noget digitalt, som jeg selv har gjort.

Kommentar
Fra : yesboss

Dato : 12-02-06 17:13

...har lige købt canon eos 300- til 620kr

Godkendelse af svar
Fra : yesboss

Dato : 06-09-06 19:18

Tak for svaret kj.