/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Smily
Fra : pvlar
Vist : 1291 gange
100 point
Dato : 21-11-02 23:04

Jeg har mange gange set, når jeg evt. modtager mails, at man sætter et lille Smily hoved på. Hvordan gør man det ? Og er der andre sjove ting man kan ?

Jeg kunne ikke lige finde et emne der passede, men jeg håber at det er i orden at det kommer her ind under.

MVH pvlar

Kommentar
Fra : smurfi

Dato : 21-11-02 23:17

Jeg tror du kan gjøre det hvis du bruker incredimail.
http://www.incredimail.com/english/splash.html
Ellers må man kun bruke smileys som man lager med tastaturet. Man kan også sette inn animerte giffer som bilder, men det var neppe det du tenkte på (?)

Kommentar
Fra : smurfi

Dato : 21-11-02 23:18

Jeg tror du kan gjøre det hvis du bruker incredimail.
http://www.incredimail.com/english/splash.html
Ellers må man kun bruke smileys som man lager med tastaturet. Man kan også sette inn animerte giffer som bilder, men det var neppe det du tenkte på (?)

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 22-11-02 00:42

Hej pvlar!

I de fleste e-mail programmer kan du indsætte billeder. Jeg bruger eks.v. selv mange gange at indsætte et billede eks.v. hjete eller en smiley når jeg sender e-mails via Outlook Express. Du kan også benytte Windows Tegnoversigt og bruge et tegn fra et af tegnsættene - eks.v. er der mange sjove i tegnsættet "Webdings"

Mvh
Bjarne

Accepteret svar
Fra : Mone

Modtaget 100 point
Dato : 22-11-02 03:04

Hej pvlar

Hvis du går ind på denne http://www.hotbar.com/ så får du det hele lige ind i din outlook. Og der er mange ting du kan bruge, og der er flere sider med små smileys.

Jeg syntes personligt den er bedre end Incredit Mail, da jeg har været ude for mange gange, at billederne ikke kommer med når man sender derfra.

Så held og lykke med hvad du nu finder ud af

Venlig hilsen
Mone

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 22-11-02 17:34

Hej

prøv denne side http://www.themeworld.com

/Caine

Godkendelse af svar
Fra : pvlar

Dato : 23-11-02 00:55

Tak for svaret Mone.
mvh pvlar

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 27-12-02 10:09

Hej Mone
Jeg har lige læst Dit svar til pvlar, og jeg har downloadet Hotbar og fået den ind på Outlock. Dertil er der ingen problemer; men hvordan finder jeg de smileys og hvordan får jeg dem ind på kandu.
Jeg har prøvet efter Kandus anvisning; men det vil ikke lykkes.
Sorry - Det var forkert af mig at stile dette spørgsmål til Mone. Det forekom naturligt, da hun lige havde svaret på ovenstående spørgsmål. Men alle andre har da lov at hjælpe, for jeg har hjælp behov. Og jeg kan ikke fordrage ikke at kunne hvad de fleste andre kan.
hilsen rfou

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 27-12-02 11:20

Hej Rfou.

Dem fra Hotmail kan du ikke overfører hertil KanDu.

Her skal du bare lave de der ..,- sådan tegnes Nicolai

Prøv at kigge på denne så har du noget at gå efter,

http://www.kandu.dk/dk/tip/2571

der er også henvisning til en anden side igen, hvor der helt
præcis står hvad de forskellige (jeg kan ikke huske hvad
de hedder, men de hedder noget specielt) men pyt, bare
det virker ik'??

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 27-12-02 11:38

Tak igen mone og Hej igen. Nu vil jeg prøve igen; men det må vente lidt for min inbakke flyder over.
MVH rfou