/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Gold IV problem fjernbetj-clås
Fra : nikol
Vist : 398 gange
20 point
Dato : 08-02-06 06:54

Hej
jeg ejer en Golf IV 2003 som indtil nu aldrig har haft problemer. Jeg har nu fået problemer med min fjernbetjening til c-lås. Jeg har skiftet batterier både på bilen og i nøglerne. Problemet er at kun den ene nøgles fjernbetjening virker og kun når jeg er Meget tæt på bilen - den anden nøgles fjernbetjening virker slet ikke! Da bilen var ny kunne jeg åbne/låse med fjernbetjeningen 100m fra bilen! Hvad kan der være galt? jeg har også forsøgt at syncronisere nøglerne jvf vw manualen! men ingen held!!

Håber i kan hjælpe guys?

mvh
Nikol

Accepteret svar
Fra : hjkofoed

Modtaget 20 point
Dato : 09-02-06 00:18

Det sker, at fjernbetjeningsenheder står af (dør), og så hjælper nye batterier ikke. Jeg har også på min tidligere Citroen oplevet, at betjeningsafstanden faldt fra ca 100m til 4-5m over en periode på 5år, også selv om jeg købte nye fjernbetjeninger. Den nye er optisk, og skal helt hen til 30cm fra ruden.

Godkendelse af svar
Fra : nikol

Dato : 09-02-06 06:59

Tak for svaret hjkofoed. ØV så må jeg købe en ny!
mvh nikol

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 09-02-06 15:34

Det er jeg svært bange for.
Når du åbner fjernbetjeningen, er der et IDnr. enten på printet eller under batteriet. det nr. skal du bruge, når du bestiller en ny. Husk at spørge, om der er rabat ved kø af to, det fik jeg. Når den ene er gået, kan du forvente, at den anden også snart står af.
Held og lykke, og tak for pointene