/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hotmail - Identitet
Fra : barrett
Vist : 523 gange
100 point
Dato : 07-02-06 23:26

Kan andre finde ud af hvem jeg er hvis de kender min hotmail-emailadresse
(Postadresse o.lign.) og/eller hvis man ønsker at finde ud af om en person har en hotmail er der så nogen steder man kan det?

Kommentar
Fra : Tine21

Dato : 07-02-06 23:58

Man bestemmer selv hvilke oplysninger folk kan se. Jeg tror ikke man kan søge på folks hotmail-adresser. Man kan på msn white pages med det er jo ikke Danmark. Jeg tror jeg engang har prøvet at søge, men fik så adskillige adresser jeg så kunne skrive til og spørge om de var den person jeg ledte efter. Jeg tror man er ret beskyttet herhjemme... Andre vil sikkert gi dig links du kan kigge på.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-02-06 01:08

Dine persolige oplysninger er i din profil, hvis du har en sådan, og der bestemmer du selv hvad der skal stå, jeg tror ikke der kan søges på hotmail adresser, men ved det ikke, igen hvis du har en MSN profil, kan der søges efter interesser, dem du har oplyst i din profil, og der kommer din hotmail adresse frem

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-02-06 07:58

Under opsætning af hotmail eller indstilling af MSN messenger kan du vælge at være på den store adresseliste.
Men din egen adresse kendes ikke af nogen, med mindre du selv har skrevet det.