/ Forside/ Teknologi / Udvikling / VB/Basic / Spørgsmål
10  tom.kise 610
gif filer til msn
Fra : RaB
Vist : 1112 gange
100 point
Dato : 07-02-06 21:35

har fundet en masse smiley på en hjemmeside som man kan bruge til sin msn. men hvordan gemmer jeg dem.. for når jeg bare højer klikker på dem og gem billede, bliver det til en bmp fil.. og det skulle jo gerne forblive gif..

Kommentar
Fra : netkoen

Dato : 07-02-06 21:48

Hej RaB

Når du har alle dine ikoner liggende i en mappe er det faktisk ganske simpelt..

1: Start en samtale med hvem som helst.
2: Gå ind under mine humørikoner (Der ligger de almindelig humørikoner), lidt længere nede står der flere. Tryk der.
3: tryk på opret
4: Find dernæst den mappe hvor dine ikoner ligger, så kan du bare oprette dem en af gangen.

Håber det hjælper dig. Ellers kig i dine hjælpe filer til messenger. Der kan du sikkert finde en bedre forklaring på hvordan man gør.

Hilsen Netkoen

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 07-02-06 21:52

Hvis ikke windows giver dig mulighed for at gemme som gif, må du åbne det i ex. pait, for derefter at gemme det som gif

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 07-02-06 21:53

undskyld. "PAINT"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-02-06 22:18

en typisk grund til ikke at kunne gemme i gif er at der skal slettes cookies - der ligger ganske enkelt for mange - prøv det

ps- du skal ikke altid være sikker på at smileys er lavet i gif - de kan være lavet på andre måder der kræver du har et program der kan håndtere dem .

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-02-06 22:33

og et ps - din browser vælger bare nærmeste mulighed af og til - sørg for at når du gemmer vælger gif først

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-06 08:25

og til sidst (lidt off question), hvis du mangler et program, som kan konvertere filformater osv. så er Irfanview et godt lille gratis program at ha' liggende http://www.irfanview.com/