/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Virtuelt sex program
Fra : Jesperkg
Vist : 833 gange
50 point
Dato : 07-02-06 20:59

Jeg har for mange år siden haft et lille program, som man kunne skrive med. Altså en virtual chatven. Man kunne stille mange spørgsmål til ham/hende, og endda snakke virtuelt om sex med den.
Jeg kan bare ikke huske hvad det hed. Der var båden en mand og en kvinde at man kunne hente.
Er der nogle der har kendskaber til det program, eller et lignende?

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 07-02-06 21:26

Til msn kan du få: Spleak@hotmail.com og encarta@conversagent.com
Den første er en "pige" som er lavet af en dansk producent, men hun taler dog engelsk.
Det andet er en mand.
De er nok ikke alt for glade for at tale om sex, men kan være meget underholdene aligevel :)

Eks er de temlig gode til og finde oplysninger.
Skriv eks Define denmark...og vupti..en masse info :)

Men sex ? nej detsvære....

Jeg følger derfor spændt med i tråden her.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 07-02-06 21:31

Nå, har lige haft en længre diskution med encarta@conversagent.com og "han" er altså ikke en mand. Han er en maskine skulle jeg hilse og sige

Kommentar
Fra : Jesperkg

Dato : 07-02-06 23:12

Jeg har allerede encarta.. den har også overbevist mig godt og grundigt om at den er en computer :)
De er godt nok underholdende, men ikke ligeså gode som dem jeg havde en gang. Dem kunne man også lære nye ord :D

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 07-02-06 23:16

Virkede pogrammet via msn ? Eller er det et helt pogram i sig selv ?

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 08-02-06 00:08

http://www.mondobot.com/botfeature.php?UserID=7929&Cat=adult
http://www.personalityforge.com/directchat.php Den er ikke super go :( Og jeg ved heller ikke lige hvor meget en sex bot det egenligt er. Siden er meget længe om at loade.

Jeg fandt ellers også en anden side, som virkede go.
Jeg chattede med en der "hed" Racheal <---stave Men så røg jeg af nettet, og kunne ikke finde siden igen

Kommentar
Fra : Jesperkg

Dato : 08-02-06 17:53

Den jeg havde var et program, altså en exe fil.
Der fandtes både en mand og en dame version af den.

Kommentar
Fra : Niller5

Dato : 16-03-06 09:01

du kan finde en demo på noget lignende inde på http://www.download.dk/index.asp?Kat=&subkat=&prog=16751

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 28-10-06 22:09

Arrrrgh hvor må du kede dig,ondt i højrehånden????????????