/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
BF2 problemer
Fra : mose1992
Vist : 382 gange
105 point
Dato : 07-02-06 20:19

hej alle derude.
jeg spiller bf2 (og bf2 sf) dagligt men ville kunne spille på vores anden pc'er.
Fordi min mor og far bruger den konstant.
Mit problem: når jeg har installeret programmet står der "pacthing failed" og jeg prøver så at finde den nyeste patch på internettet og installerer den. når jeg så skal ind i spillet bliver skærmen sort og den går ud på skrivebordet.

Mose1992

p.s. jeg har min. stuff på pc. og har meget så håber i har et svar

Kommentar
Fra : netkoen

Dato : 07-02-06 22:01

Hej Mose.

Bare for en ordens skyld så start med at fjerne battlefield 2 og eventuelt battlefield SF (altså på din egen maskine).

Installer battlefield 2 først og prøv eventuelt at starte spillet inden du begynder at opdatere det til 1.12.

Jeg har hørt om mange der får den besked (patching failed), dette problem kan dog løses ved at hende en manuel opdatering(version 1.12). Denne fil kan findes hos www.boomtown.net, ellers tag en hurtig søger på www.google.com. Bare så på battlefield 2 manuel patch 1.12.

Denne patch skulle meget gerne kunne klare jobbet.

Installer battlefield SF efter du har opdateret. Prøv dernæst at opdatere en til gang.
Denne måde lykkedes for mig da jeg havde problemer med mit.

Forresten, MEGA FEDT SPIL :D.

Hilsen Netkoen

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 08-02-06 11:21

Jep. Manuel patching burde løse problemet.

De danske battlefield spillere holder forresten til på www.bfgeeks.dk

Kommentar
Fra : mose1992

Dato : 08-02-06 15:43

jeg har desværre prøvet at gøre det manuelt...

mose1992

Kommentar
Fra : mose1992

Dato : 10-02-06 15:22

jeg har desværre manuelt patchet den og det virker ikke.

mose1992

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 10-02-06 15:32

Prøv at skrive et indlæg i forumet på www.bfgeeks.dk - der er mange brugere, der har haft problemer så der er chancen for at nogen kan hjælpe dig stor. Jeg har ikke selv haft patching problemer.