/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Galapagos
Fra : molly.sommer
Vist : 526 gange
500 point
Dato : 07-02-06 18:35

Er der nogen her som har været på Galapagos? Det er min helt store drøm at komme det om ca. 2 år.Vil gerne hører fra andre som har været der.Jeg hører gerne om priser(ved godt det er meget dyrt) hvem er gode at rejse med, hvad skal man se når nu endelig man er kommet helt der ud,gode råd osv. osv.

Molly

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-02-06 18:57

Hejsa
Jeg har aldrig været der selv (ku' jeg nu godt tænke mig)... kun via TV
Priserne passer nok ikke om 2 år men kig http://www.festivaltours.dk/index.htm

Kommentar
Fra : Balcanard