/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Bureau til langtidsudlejning
Fra : Tooncompany
Vist : 3533 gange
50 point
Dato : 07-02-06 09:05

Er der nogle der kan hjælpe med et bureau til langtidsudlejning af sommerhuse (på sjælland)?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-02-06 09:09

Jeg tror alle sommerhusudlejninges bureauer, gerne vil langtidsudleje, men har du ikke mod på at leje det ud selv, bureauerne skal jo også tjene på det. Du skal bare sørge for at lave en god kontrakt

http://www.sologstrand.dk/?stlcmpid=8771

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 07-02-06 10:07

Hvad tænker du på? Vil du leje et (sommer)hus i lang tid eller har du selv et hus du vil (langtids)leje ud?

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 07-02-06 10:46

Jeg har st sommerhus jeg gerne vil udleje i en længere periode... og ja har har jo været hos de gængse sommerhus udlejningsfirmaer - men der må jo også være nogle der arbejder mere professionelt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-02-06 11:16

Du kan også se efter bureauer i Tyskland, der reklamerer de meget for danske sommerhuse

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 07-02-06 11:51

Jeg ved ikke lige helt hvad du mener
Citat
men der må jo også være nogle der arbejder mere professionelt.

Er det sådan du betragter de "normale" udlejningsbureauer for "kun" at være "semiproffesionelle"?

Hvad savner du helt præcis hos disse bureauer?

Har du overvejet som et alternativ at lave din egen eksponering på nettet/annoncer?

Jeg har lagt vores sommerhus ud på en flersproglig webportal hvor derså herfra linkes til vores egen hjemmeside...det kunne jo være en løsning, hvor du selv har "hånd i hanke" på hvor "proffesionelt" dit eget site skal være

/Palle