/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Låst filer
Fra : souidr
Vist : 411 gange
50 point
Dato : 06-02-06 15:37

jeg har en snes JPG filer som hverken vil åbnes, kopieres eller flyttes. enhver forsøg på at fjerne attributter mislykkes (Access denied).
Bem. har attributter AE når de listes i stifinderen
Any Idea om hvordan jeg kan "Frigiv" dem ?

Tak for hjælp

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 06-02-06 16:09
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-02-06 18:30

Hvis det ikke er ejerskabet der er problemet kan det være fordi de på en eller anden måde er sammenkoblet med et aktivt program(evt. uønsket program). I det tilfælde kan man som regel slette dem ved opstart i fejlsikret tilstand (F8), hvor det kun er et minimum af elementer der aktiveres.

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 06-02-06 18:49

Eller tage dem igennem en god gammeldags DOS

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 06-02-06 19:04

og der er ikke DOS hvis filsystemet er NTFS

Annuller spørgsmålet
Fra : souidr

Dato : 13-09-06 09:54

Jeg har løst problemet