/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
WIN XP - password
Fra : Nakita
Vist : 322 gange
70 point
Dato : 21-11-02 17:09

Hej

En af mine venner har Win XP på sin computer, men har samtidig en irriterende ting.

Når man er på nettet og skal åbne en ny side på et websted, bliver der spurgt om password. Dette gentager sig for hver eneste side man skal åbne og det er brandirriterende.

Jeg har været inde i indstillingerne til explorer og sat sikkerheden på absolut minimun, men lige lidt hjælper det.

Er det fordi der er gjort en fejl i forbindelse med installationen af Win XP?

Der er flere brugere på maskinen og hver har sit password.

Hilsen Nakita

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 80 point
Dato : 21-11-02 17:25

Hej Nakita!
Jeg håber lige at egenskaber for internettet er det samme.
Egenskaber for Internettet - Indhold - Deaktiver - skriv password - anvend - ok
Nu bør der være fri adgang til nettet.
Emesen.

Kommentar
Fra : Nakita

Dato : 22-11-02 02:11

Hej emesen
Foreløbig tak for din kommentar, men da jeg først måske kommer hen til min ven, kan jeg først på det tidspunkt lige tjekke om de indstillinger du nævnte er foretaget.
Hilsen Nakita

Godkendelse af svar
Fra : Nakita

Dato : 01-12-02 22:46

Tak for svaret emesen.
Det var lige det der manglede. Nu fungerer det hele fint.

Hilsen Nakita