/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Kender du de bukser?
Fra : anjmar
Vist : 414 gange
60 point
Dato : 05-02-06 18:35

Bukserne er sorte. Foran (i lomme-højde) har de en sølv-lynlås i hver side, der skråner op mod midten. De har vist også en vandret sølv-lynlås i hver side bagpå. De findes vist også i andet end sort. Jeg har set mange piger gå med dem. Er der nogen af jer der kender mærket? Evt. har et link?

Tak :)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-02-06 18:49

Hej, prøv om du kan genkende nogle af bukserne her

http://www.smartgirl.dk/butik/VisEfterType.asp?typeID=1&mid=47

Kommentar
Fra : anjmar

Dato : 05-02-06 19:17

Tak for linket. Nu har jeg kigget alle deres bukser, jeans og sports pants igennem. Men de var ikke imellem.

Kommentar
Fra : lille_pigen

Dato : 05-02-06 19:49

måske en rigtig "kendt" butik blandt unge, eller lign.

Kommentar
Fra : anjmar

Dato : 05-02-06 20:18

Ja sandsynligvis. De lader til at være nye og rimelig populære. Men de er lidt for svære at finde. Der må være en eller anden derude der kender dem..?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-06 06:14

hvis du kender nogen der har dem så spørg hvor de er købt - det kan du jo egentlig også gøre hvis det er en fremmed - ved at rose dem og spørge hvor.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 06-02-06 10:10

Uha, uha... det er vist lettere at spørge, som anjma & miritdk er inde på
Hvis du har energi til det, så kan du jo gennemse http://www.trendsales.dk/main.asp?site=sort&forum=104
Held og lykke med bukserne
Søren

Annuller spørgsmålet
Fra : anjmar

Dato : 28-02-06 10:26

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål