/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Min printer skriver med blå?
Fra : Knete
Vist : 1345 gange
50 point
Dato : 04-02-06 21:05

Jeg håber een kan fortælle mig hvordan jeg kan ændre dette. Min printer vil pludselig ikke udskrive med sort. Alt kommer ud med blå skrift, og jeg mener selvfølgelig ikke at jeg har gjort noget, som skulle have opfordret den til det........

Printeren er en HP Office Jet V40.

mvh knete

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 04-02-06 21:20

den sorte patron er vel ikke løbet tør
har før set printere der selv ændre farve hvis den ene er løbet tør

Kommentar
Fra : severino

Dato : 04-02-06 22:23

Har du prøvet at få den til at udskrive en testside, så du kan se om alle farver fungere korrekt!?!?!?

Accepteret svar
Fra : carstenbehrendtpouls

Modtaget 50 point
Dato : 05-02-06 06:59

Det er den sorte der er løbet tør.Når du printer uden at have stillet på "gråtoneudskrift" så er alle farver aktive.I sort blandes der gerne lidt blå for at gøre den kraftigere.Prøv at gå i toolbox(det hed det i de HPere jeg har haft) og så lav en "Rens".Renseprogrammet laver selv en oversigt over hvilke farver der er inaktive.
M.V.H. Carsten

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-02-06 09:01

Som allerede foreslået så hjælper lidt sort blæk hekt sikkert

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-02-06 13:44

Arrrrrrrh Fijala!
Smørre du ikke lidt tykt på nu?

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 05-02-06 14:35

mon også hans skærm er løbet tør
ser jo ikke ud til spørger er intreseret i at få det løst , siden han slet ikke har været her siden han oprettede spm

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-02-06 14:50

Kan man ikke få en speciel afdeling her på KANDU for demente spørgsmål?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-02-06 19:05

Måske problemet ikke er løst, så vi må hellere passe på ikke og joke for meget.

Godkendelse af svar
Fra : Knete

Dato : 11-02-06 16:24

Tak for svaret carstenbehrendtpouls.