/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
NRG kan ikke starte !? hjælp!
Fra : Tyranu
Vist : 475 gange
50 point
Dato : 04-02-06 18:05

Hej..

har det problem at min Piaggio NRG mc3, ikke vil starte.. lige når jeg går hen til den, og forsæger med elstart starter den, i en utrolig lav tomgang, for at gå ud 10 sekunder efter..
herefter er det umuligt at få liv i den med elstart, eller kickstart...

hvad tror i problemet kan være?
hvis jeg forsøger at gasse op under den lave tomgang, "drukner" scooteren lissom..

på forhånd tak..

Kommentar
Fra : kig_lige_her

Dato : 04-02-06 22:20

hvis du har lavet noget ved den, kan det være at du skal sætte en større dyse i eller mindre, det kan godt være derfor den "drukner"

Kommentar
Fra : Tyranu

Dato : 05-02-06 13:02

det har jeg ikke..

begrænsningerne er pillet.. kørte 15 km på den, fredag aften til kl 12..

og næste morgen kl 10 ville den ikke starte.. :\