/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Finde fornyligt besøgte sider
Fra : Mordex
Vist : 843 gange
200 point
Dato : 03-02-06 21:33

Hej.
Er der mulighed for at finde frem til internetsider som man har besøgt inden for den sidste uge...?
Jeg har desværre slettet cookies, og alt det andet i min internetfunktioner/indstillinger... Måske ligger det et sted på harddisken?? Jeg mener heller ikke at systemgendannelse vil hjælpe på det...

Mordex

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 03-02-06 21:52

Tryk på Ikonen Oversigt oppe i ikonmenuen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-02-06 21:57

Du kan også gå i Vis oppe i menulinien og videre til Panel og her trykker du på oversigt

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-02-06 22:03

Oversigten er også slettet for længst...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-02-06 22:06

Så kan jeg ikke hjælpe dig Mordex - normalt kan man her se 3 uger tilbage.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-02-06 22:18

Heysan Mordex det sørme længe siden hvon går det ?Hvad er det da du ikke kan finde igen ??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-02-06 22:19

Fremover må du lave en kopi af vigtige links
Mvh sune

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-02-06 22:24

Hej Sunowich...

Det er langt tid siden ja... Går fint her tak, og dig...? Har ikke så mange timer på arbejdspladserne for tiden, så der er lidt tid til pc´eren også
Hvad jeg ikke kan finde...? Tja, hehe... Sikker på du vil vide det? *LOL*
Jeg plejer normalt altid at slette oversigt, cookies og fornyligt besøgte sider, men kunne godt tænke mig at finde en side jeg var inde på for ca. en uge siden... Og det er desværre ikke en side som nogen herinde kan hjælpe mig med at finde

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-02-06 22:33

Hmmmm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-02-06 06:25

du går da i funktioner - internetindstillinger - indhold - autoudførelse og sætter flueben i webadresser.
Derpå går du i fanebladet avanceret og fjerner fluebenet i "set mappen temperary internet files når webbrowseren lukkes" - og i generelt sætter du det antal dage du synes IE skal gemme oversigten.

Ikk ??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-02-06 06:26

´så kan du finde hvad du søger fremover ... faldt lige ud på vejen

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 05-02-06 16:37

Hvis du kan huske lidt om hvad det var på den hjemmeside du besøgte, kan du da prøve og søge på Google - på nogle af de ord siden indeholdte.

Måske er du heldig og den dukker op

Godkendelse af svar
Fra : Mordex

Dato : 26-02-06 22:11

Tak for svaret bentjuul og andre for jeres bud...
Har stadig ikke fået svar, men det må være på tide at lukke et gammelt spg.

Mordex