/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Vood vrg121 adapter låst
Fra : mrjones
Vist : 1866 gange
50 point
Dato : 03-02-06 21:28

Hej

Jeg har en Vood vrg121 adapter som er låst af tele2.

Er der nogen som ved hvordan man unlocker den ?

Jeg har nu Telsome som IP Tele udbyder.

VH Henrik

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-02-06 21:46

Findes der ikke en software til den, som du kan indstille den med, efter at have reset'et den?

Kommentar
Fra : mrjones

Dato : 03-02-06 22:18

Hej Severino

Nej det er der ikke - man kan gå ind på en IP adresse, med der skal password til.

Når jeg prøver at connecte den siger den Tele2 kunde service dette nummer er nedlagt, altså mi gamle.

VH Henrik

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-02-06 22:31

ele2 er og bliver et stort SKOD selskab!
Jeg har søgt på google med [ +Vood +vrg121 +adapter] og fik en del link, som lød lidt til de heller ikke havde den bedste oplevelse, så prøv lige at lægge de fremhævede ord ind i søgelinien på "goog"

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 05-02-06 17:55

Jeg har selv min IP telefon ved Telsome, Jeg ville prøve, at ringe til deres udmærkede servicenummer 4690 4000 eller skrive til dem fra deres hjemmeside. De plejer, at kan løse "alt"

Kommentar
Fra : peddersen

Dato : 10-02-06 18:28

Prøv at se om dette https://musimi.dk/index.php/forum/viewPost/8654 kan løse dine problemer.