/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Limewire
Fra : Muncken
Vist : 688 gange
50 point
Dato : 03-02-06 18:15

Er der nogen der kender til programmet Limewire?
Er der noget man skal passe på hvis man downloader det?

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 03-02-06 18:19

Limewire er der ikke rigtig noget ved. Kan ikke huske den seneste installer men husk bare at fjerne nogle flueben hvis den spørger efter at installere noget supporting software som toolbars.
Ellers virker programmet udemærket.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-02-06 18:20

Limewire er opbygget på samme måde som Kazaar og tidl. Napster, det er meget brugt til fildeling af musik, og jeg kender til et par stykker der har fået advarselsbreve, så jeg tør ikke bruge det

Kommentar
Fra : Aalborg67

Dato : 03-02-06 18:20
Kommentar
Fra : Aalborg67

Dato : 03-02-06 18:22

Og jeg har ikke haft bøvl... MEN har hørt andre som med førnævnte, Napster, Kazaar Mv...

Men alt i alt.. Ok her..

Mvh.
Mogens

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 03-02-06 18:52

Jeg ha det også, ingen problemer her. Jeg bruger godt nok pro versionen som jeg fandt gennem et andet fildelingsprogram, der hedder bitcomet

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-02-06 19:00

Har selv brugt Limeware, som virker OK, men syntes bare det virker noget mere sløvt, end den gammelkendte Kazaa.
Jeg har ikke haft noget snavs i LW.

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 03-02-06 19:14

Hvis du vil have det kan jeg oplade pro versionen af limewire og smide et link til dig.

Kommentar
Fra : Muncken

Dato : 03-02-06 19:52

Jeg har hentet programmet og har også Pro udgaven, men jeg er nu efterhånden blevet advaret af flere, så derfor bliver jeg bekymret om det er smart at hve programmet

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 03-02-06 20:23

Kan kun sige jeg ikke har haft problemer med det. Bruger det kun til at hente musik med, film og andre store ting henter jeg via en torrent manager Bitcomet. det rykker noget hastighed

Kommentar
Fra : Muncken

Dato : 04-02-06 00:17

Citat
andre store ting henter jeg via en torrent manager Bitcomet. det rykker noget hastighed

Hvad er det?

Accepteret svar
Fra : xodeus

Modtaget 50 point
Dato : 04-02-06 13:03

Citat
[CITAT]andre store ting henter jeg via en torrent manager Bitcomet. det rykker noget hastighed

Hvad er det? [/CITAT]
BitComet benytter en anden protokol end limewire gør. Limewire benytter Gnutella netværket, bygget lidt op på Kazaa netværk med noder og naboer. BitComet benytter BitTorrent netværket, som er fuldstændig decentraliseret, men kan ikke leve uden trackere. BitTorrent har efterhånden fået flere brugere og derfor opnår man mange gange større hastigheder.
Jeg vil på ingen måde opfordre til pirateri her, men hvis man vil læse meget mere om netværk og om hvordan man benytter disse programmer kan man gå ind på http://piratgruppen.org , de har også et kæmpe stort forum som handler næsten udelukkende om P2P.

//XoDeus

Godkendelse af svar
Fra : Muncken

Dato : 05-02-06 13:59

Tak for svaret xodeus.