/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Efter BT i går bragte en artik
Fra : Mille35
Vist : 991 gange
100 point
Dato : 03-02-06 10:05

Efter BT i går bragte en artikel om at hver femte måge er Bøsse,er fisker over alt i landet blevet angrebet af vrede måger,der følger sig krænket af BT.
En talsmand sagde i dag på Tv at de forventer en undskyldning fra Anders Fog og regeringen.Indtil da har måger over alt i landet taget fiskere som gidsler.
Der går enda rygter om at den ekstremiske mågegruppe ” havmågerne” har henrettet to fiskere på klintholm..

Accepteret svar
Fra : postkort

Modtaget 110 point
Dato : 03-02-06 10:10

Har du lagt mærke til, at der siden i går er kommet mange flere hættemåger. Mågerne er ligeglade med maskeforbud ved demonstrationer.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-02-06 10:22
Kommentar
Fra : Touren

Dato : 03-02-06 10:25

Sikke en redelighed *fasag*

Jeg fik en sms, hvor en ven bekendte at han lige havde været på wc. Hans afføring havde en slående lighed med en profet, og han spurgte hvorhen han skulle ringe for at give en undskyldning?

Mon ikke alt det her er kørt så langt ud, at ingen kan tage skandalen om profet tegningerne alvorligt?

Kommentar
Fra : stjuma

Dato : 03-02-06 11:42

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-02-06 11:47

Politikere, kulturpersonligheder og de der føler sig bedre end hoben tager det alvorligt og det er der sikkert også grund til, men mon ikke konsekvenserne ved ydmyghed vil blive større en dem vi ser lige nu.

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 03-02-06 17:55

Den var osse god