/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
cleansweep i xp
Fra : hagbart1
Vist : 319 gange
40 point
Dato : 21-11-02 08:10

Hallo alle jeg er ny her på siden,håber på lidt hjælp.
jeg plejer at kører cleansweep,fast and safe clean,inden jeg lukker ned,efter at jeg har fået installeret sp 1,
efterlader cleansweep 296.00 kb,som den ikke vil slette lige meget hvor mange gange jeg prøver.????????
På forhånd tak for eventuel hjælp.
Hagbart1.

Kommentar
Fra : quickshaw

Dato : 23-12-02 01:07

Prøv at installere Cleansweep forfra...eventuelt fjerne alle filer fra cleansweep
i registreringsdatabasen med et program til den slags....Et forsøg værd...

Kommentar
Fra : hagbart1

Dato : 09-01-03 09:12

Jeg har fundet løsningen,men jeg ved ikke hvordan man annullere spørgsmålet.Sorry
hagbart1