/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
program net broadkasting ??
Fra : windows
Vist : 474 gange
100 point
Dato : 02-02-06 15:52

hvergang jeg slukker for min pc dukker der et program op som jeg ikke ved hvad er ??
en boks fremkommer på pc lige før den slukker som hedder
net broadcasting ewent windows(lukker ned )
den boks fremkommer 2 gange og først derefter slukker min pc
har prøvet at lede efter det på min pc
men kan ikke finde noget program som refererer til dette program har prøvet at køre noget spyvere samt trojaner men ingen af delene har kunnet fjerne det
er i tvivl om det skal være der

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 02-02-06 16:04

Har du prøvet at søge hvor du også medtager skjulte filer og mapper?

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 02-02-06 16:04

Prøv evt. at køre en online scanning på www.virus112.dk

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 02-02-06 16:08

Eller www.Arlet.dk en rigtig fed side, med mange løsninger på virus og advare

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-06 16:32

har du eventuelt haft internet broadcasting studio installeret på et tidspunkt ??? Så er det programmet du skal lede efter - eller filer der evt ikke er fjernet - og som kan slettes i databasen.

MEN - en scanning hos www.arlet.dk eller www.spywarefri.dk ville nok være at foretrække hvis du ikke er klar over hvor det kommer fra.

det kan være mange ting der ikke lige er til at gennemskue

har du kørt vedligeholdelse ???? (diskoprydning - schckdisk - defragmentering)

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 02-02-06 16:51

Jeg kiggede lige ind på Google med søgeord: Net broadcasting
Måske kan du her finde svar på dit spørgsmål.
Jeg fandt det ikke umiddelbart; men uhyggeligt mange firmaer bruger Net broadcasting, så det tyder på at du er blevet snuppet af sådan et.
Kør et Adware-program