/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Peder Christian Madsen
Fra : nusnus
Vist : 653 gange
500 point
Dato : 02-02-06 14:21

Hej

Jeg har haft dette spørgsmål tidligere, uden resultat, så jeg prøver igen.........

Jeg håber at der er nogle herinde der kan hjælpe mig med følgende:
Peder Christian Madsen født d. 25.06.1788 i Glenstrup gift d. 15.11.1816 med Johanne Christensdatter.
Jeg forsøger at finde Peder Christian Madsen død og kan oplyse at han er at finde i Glenstrup i 1834 da de får deres søn Peder Pedersen. Men at finde ham død er umuligt, og jeg har ledt meget længe.

Jeg har søgt i mange forskellige sogne som bl.a Sønderup, Lindum, Glenstrup, Hvornum, Sdr. Onsild, Asferg, Simested, Thorup og det er fordi jeg har prøvet at følge børnene for at se om han evt. dør hos en af dem, men det gør han ikke.

Håber meget på hjælp herinde fra.

Nusnus

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-02-06 17:43

Bemærk forskelln på disse to fra Family Search, Svend
"
Johanne Christensen Christening: 04 APR 1792 Lindum, Viborg, Denmark
Death: 08 NOV 1843 Glenstrup, Randers, Denmark
Father: Christen Sorensen Vashus Family
Mother: Karen Pedersen
Marriages: Spouse: Peder Christian Madsen Family
Marriage: 15 NOV 1816 Sonder Onsild, Randers, Denmark

Peder Christian Madsen Birth: Mariager, Randers, Denmark Christening: 25 JUN 1788
Parents:
Father: Mads Nielsen Family
Mother: Maren Nielsen Tydak
Marriages:
Spouse: Johanne Christensen Family
Marriage: 15 NOV 1816 Sonder Onsild, Randers, Denmark

Johanne CHRISTENSDATTER Birth: abt 1794 Place:
Death: 8 Nov 1843 Place: Glenstrup,,Randers,Danmark
Burial: 16 Nov 1843 Place: Glenstrup,,Randers,Danmark
Marriage(s): Spouse: Peder Christian MADSEN
Marriage: 15 Nov 1816 Place: Sønder Onsild,,Randers,Danmark

Peder Christian Birth: abt 1788 Place: Mariager,,Randers,Danmark
Marriage(s):
Spouse: Johanne CHRISTENSDATTER
Marriage: 15 Nov 1816 Place: Sønder Onsild,,Randers,Danmark
"

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 02-02-06 20:03

Hej Svend
Det er de samme personer.
Men det fortæller mig stadigvæk ikke hvornår han er død.

Er det kun mig, der ikke får email, når der er et indlæg til mit spørgsmål?

Nusnus

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 02-02-06 20:04

Hej Svend
Det er de samme personer.
Men det fortæller mig stadigvæk ikke hvornår han er død.

Er det kun mig, der ikke får email, når der er et indlæg til mit spørgsmål?

Nusnus

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-02-06 21:11

>Det er de samme personer.

Jeg ved det, men Johanne er født 2 år tidligere i 1792..
og der er oplysninger om bedsteforældrene: Vashus og Tydak m. fl.
men dem har du måske?

>Men det fortæller mig stadigvæk ikke hvornår han er død.

Ja det er den hårde nød at knække...
har du set om de manglende registreringer under sognetræf??
ellers spørg Jeannie???

>Er det kun mig, der ikke får email, når der er et indlæg til mit spørgsmål?
når du selv spørger bør du få advi uanset flueben...
Hvis det gentager sig; spørg under kandu kandu,
hurtigt i pavsen, Svend

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 03-02-06 08:44

Johannes rigtige fødselsdag er den 04 APR 1792 Lindum.

--------------------------------------------------------------------------------
Ja det er den hårde nød at knække...
har du set om de manglende registreringer under sognetræf??
ellers spørg Jeannie???

Nej, det har jeg ikke, men det er helt sikkert noget, jeg vil forsøge.....

Nusnus

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 03-02-06 22:26

Jeg får ingen mail fra kandu, selvom jeg selv har stillet spørgsmålet?

Da dette er dit eget spørgsmål, vil du automatisk få en e-mail tilsendt når der kommer nye indlæg. Dette kan fravælges så snart du har accepteret et svar til dit spørgsmål

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-02-06 22:58

Lidt forvirrende Charlotte, at du har også har valgt "Nuser" som bruger ikon.
(vi må begge være "Snoopi" tilhængere).

Hvis du spørger under kandu kandu vil brugere, der kender opbygningen af kandu,
fortælle hvorfor du ikke får advi...

Hvis det ikke hjælper må du maile til de ansvarlige bag kandu, Svend

Annuller spørgsmålet
Fra : nusnus

Dato : 14-02-06 22:25

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Men har været så heldig at finde ham selv.