/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
hjemmeside i php
Fra : hubi
Vist : 481 gange
15 point
Dato : 02-02-06 13:32

hey nogle der kan snbefale et firma der laver hjemmesider i php eller asp??

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 02-02-06 13:45

Hvad mener du helt konkret med dette?
Her hvor jeg arbejder kan vi uden problemmer lave en hjemmeside i ASP.

Og én af dem jeg går på skole med, arbejder i en virksomhed som kun koder i PHP.

Mvh
Palle jensen

Kommentar
Fra : Hammerhead

Dato : 02-02-06 14:00

Hej.

Jeg tror faktisk at næsten alle webfirmaer tilbyder dette.

Men hvis du selv kan HTML, kan du måske nøjes med at få lavet enkelte ting i php.

Hvad skal du have lavet?

Kommentar
Fra : hubi

Dato : 03-02-06 14:10

oki... det er fordi jeg skal ha lavet en side hvor man opretter sig som bruger, men samtidig med at man opretter sig som bruger bliver der lavet en side hvor man kan tilføje et billede og noget tekst til billedet og så gemme det i en valgt kategori. den side man så har oploadet billedet og teksten til skal så kunne ses af folk der besøger hjemmesiden, så den skal ikke være personlig på den måde....

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 03-02-06 14:33

Ja det er helt klart noget programmering du har brug for...i et eller andet programmeringssprog...hvor du så har foreslået ASP eller PHP. Begge disse sprog kan sagtens løfte en sådan opgave.
Er det meningen du selv vil gå igang med dette?

Iså fald kan jeg anbefale du først sætter dig ind i bl.a. disse øvelser på denne hjemmeside.
www.html.dk

der findes forøvrigt TONSVIS af andre øvelser og fora her på nettet hvor du kan søge hjælp og støtte.

/Palle

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-02-06 14:37

Hejsa
Hvorfor ikke kigge på "do it yourself" = GUPPY
1. http://www.freeguppy.dk/
2. http://www.freeguppy.org/index.php?lng=en

Kommentar
Fra : CLAN