/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Bliver bims af manglende adresser ....
Fra : Fnollerpige
Vist : 398 gange
100 point
Dato : 20-11-02 23:56

OK, nu er jeg ved at gå i sort her .... min browser plejer altid at gemme adresser jeg ( URL´s ) jeg skriver ind i adresselinien - sådan så når jeg åbner explorer så har jeg de sidste ( tror jeg ) omkring 15 - 20 sider liggende - siden sidste weekend har det skod så pludselig out of nowhere bestemt sig for at sådan er det ikke mere !!!

Hvorfor "gemmer" den det ikke mere ?
Og hvordan får jeg den liiige til at gøre det igen.....

det er knaldhamrende irriterende at skrive de samme adresser om og om og om igen ....

Det er jo oftest de samme sider man mere eller mindre bevæger sig rundt på.....

Accepteret svar
Fra : kanduolsen

Modtaget 110 point
Dato : 21-11-02 00:05

Vælg "Funktioner"-"Internetinstillinger" Under "Oversigt" kan du bestemme antal dage siderne skal gemmes i oversigten.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 21-11-02 00:08

Ja, men se der har jeg været og den har altid ( og gør den ondelynemig stadig ) stået på 21 dage ......

har jo siddet og kigget lidt efter det.....

så det er ikke problemet

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 21-11-02 00:15

og dog - antal dage står som det altid har stået, men klikkede på Ryd oversigten og det ser ud til at virke nu MEN - igår blev det jeg skrev husket, lige indtil jeg startede min maskine idag, men nu får vi se hvis jeg genstarter - om de så fortsat er der .....højest mærkværdig skod browser.......

Kommentar
Fra : kanduolsen

Dato : 21-11-02 00:26

OK, Hvad så med indstillinger under midlertidige internetfiler - står den på automatisk og er der afsat nok diskplads ?
Du har også den mulighed at tilføje de add., som du bruger tit, under "Foretrukne". Der skulle de gerne blive liggende.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 21-11-02 12:37

Hej igen - ja ganske rigtigt som jeg nævnte nu er de væk igen

- ja der er afsat 100 mb og den står på automatisk ........
ja det kunne man selvfølgelig gøre under Foretrukne, men det andet er ligesom nemmere.....
det er så irriterende så noget, det har da altid virket, og så lige pludselig gør det ikke

Kommentar
Fra : sugnodk

Dato : 12-12-02 18:21

hævn den 265

Godkendelse af svar
Fra : Fnollerpige

Dato : 12-12-02 22:04

   hov havde helt glemt det her indlæg - og har fundet problemet - det var nogle windowsopdateringer der havde skabt rod i blandt andet førnævnte problem, og et par andre småting - men det er løst nu - du får pointene kanduolsen
- glædelig jul *S

Kommentar
Fra : kanduolsen

Dato : 12-12-02 22:47

Ok, glæder mig at du har fået det i orden.

glædelig jul