/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Problem efter windows update
Fra : blue_iz
Vist : 458 gange
100 point
Dato : 02-02-06 10:43

Efter at brugt windows update til at installere nogle opdateringer kan jeg ikke længere se teksten i hverken mine e-mail eller i nyhedsgrupperne. Alle e-mail er der stadig, men det er teksten i dem, jeg ikke kan se. Jeg kan også modtage e-mail.

Nogen der ved, hvad der er galt?

Jeg benytter Outlook Express 6 og XP.

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 02-02-06 11:09

Ja hvad kan der være galt?
I dit tilfælde ville jeg bruge Windows "Gendannelse af system" og gendanne til en dato, hvor du ved, at det hele fungerede.
Du finder programmet under systemværktøjer

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 02-02-06 11:20

Prøv i "indstillinger" og "meddelelser" under "skrifttypeindstillinger" at checke, at der ikke er valgt hvid.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-06 11:44

som ællingen herover ganske rigtigt skriver - ind i funktioner - fanebladet meddelelser - under post og nyheder vælger du farve.

Det KAN også være du modtager en drillemail hvor der er valgt hvidt på hvidt - så prøv lige at markere det hele - i så fald kan du læse det når markeringen er på