/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
digi camera
Fra : 1133
Vist : 1098 gange
200 point
Dato : 01-02-06 18:42

hej
jeg har været på banen før for nogle dage siden
nu er jeg i tvivl
jeg vil bruge 2000 kr min.5 m.pix
sepia 8.1 m.pix væk
samsung digi 5.0 (undskuyld dova) væk desværre
rigtig flot gode menuer og med dokking men en anmelder
skriver køb en mobil med kamera det er bedre
så nu har jeg et par andre sony dsc-s600 som vist er nogt tykt
og bruger lidt dyre memery kort
så var der en der nævnte pentax opitio s60 ser også fint ud
hvis der er andre alternativer erfarnger andre fabrikater
ikke edbpriser.dk og andre sider
men personlige erfarnger
så glæder jeg mig

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 01-02-06 18:56

Har selv for nyligt købt et Casio hos www.infohuset.dk . Jeg ville gerne have en kombination af gode billeder, og ultra småt kamera. Hvis du er villig til at gå lidt op i størrelse er der ingen tvivl. Føtex har denne uge tilbud på HP 817. Det er efterfølgeren til 717, som blev valgt til årets kamera sidste år i en test, som jeg bare ikke kan huske. Prøv i øvrigt at checke denne side, hvor du kan læse anmeldelser af næsten alle aparater, og se billeder, taget med det enkelte apparat: www.stevesdigicams.com . God fornøjelse

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 01-02-06 19:01

Hej igen. Jeg købte det her: http://www.steves-digicams.com/2005_reviews/ex-s500.html. Det er et superfedt kamera, der tager rigtigt gode billeder. Og så er der jo lidt blære-værdi i det

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-02-06 20:25

Hvad gør du i solskin - for der er ikke alm. søger i det exilim, som ellers er lækkert.

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 01-02-06 20:57

Jeg bruger bare den store tft-skærm som normalt. Det kræver naturligvis noget tilvænning at bruge sådan en, men det virker - også om sommeren

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-02-06 21:08

Nå ok - for mit Canon s50 er ikke godt på skærmen i solskin, så jeg må bruge den alm. søger.
Jeg vil ikke anbefale det 1133, for prisen er omkring 3000 - hvis det altså handles endnu.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 200 point
Dato : 01-02-06 21:43

http://www.digitalmagasinet.dk/show.asp?ID=519

Jeg vil anbefale dig noget i den stil her. Og det koster kun 1500,-

Bruger almindelige AA batterier....de holder meget, meget længe hvis man putter genopladelige eller også Duracell i.....til at tage flere hundrede billeder på et sæt batterier.

Det har godt nok "kun" 4 MP, men tager garanteret bedre billeder end mange andre kamera på det dobbelte.

Jeg har den "gamle" udgave Powershot A40, som også vises på billedet, og det er jeg vældig glad for, og har taget over 5000 billeder med.

Men prøv at læse den omfattende test, jeg ville ikke betænke mig ved at købe det.

mvh dova

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 01-02-06 21:59

hej
jeg har ikke lige tid til at kigge på det hele nu
men kigger vidre imorgen eller lidt senere
men flere god tips er stadig velkommen
så kommer der også flere point

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 01-02-06 22:02

Som sagt før: Hvis du skal op i et kamera på den størrelse, som dova foreslår, så er der tilbud på
hp 817 i føtex i denne uge (uge 5). Det er et bedre kamera end mit Casio, men det er knapt så funky, og let at have i brystlommen.

Kommentar
Fra : janing

Dato : 02-02-06 01:42

Hej 1133

Jeg har et HP R717 og det virker perfekt. Har også prøvet 817, så du skal ikke være bange for HP 817, her får du noget for pengene.

Mvh. Jan

Kommentar
Fra : janing

Dato : 02-02-06 01:42

Hej 1133

Jeg har et HP R717 og det virker perfekt. Har også prøvet 817, så du skal ikke være bange for HP 817, her får du noget for pengene.

Mvh. Jan

Godkendelse af svar
Fra : 1133

Dato : 04-02-06 09:33

Tak for svaret dova.